Role

Okno: Role pracowników

W oknie znajduje się lista ról, jakie można przypisać pracownikom. Rola przypisana pracownikowi wiąże się z jego uprawnieniami do tworzenia i przeglądania raportów. W oknie znajdują się funkcje:

[Dodaj] – dodaje typ wzorca pracownika do listy.

[Zmień] – umożliwia zmianę wzorca roli pracownika.

[Usuń] – usuwa pozycję zaznaczoną na liście.

Role pracowników

Edycja roli

Okno: Edycja roli, służy określeniu nazwy roli i przypisaniu uprawnień do danej roli. Przypisanie danej roli do pracownika odbywa się w oknie: Karta pracownika, na zakładce: Role.

Edycja roli, zakładka: Ogólne

Na zakładce wprowadza się nazwę i ewentualnie opis danej roli.

Edycja roli, zakładka: Ogólne

Edycja roli, zakładka: Prawa

Na zakładce przypisuje się uprawnienia do danej roli. Na liście możliwych do nadania praw znajdują się:

Księga raportów:

Administrator Alokacji Kosztów

Administrator Księgi Raportów – rola zawierająca to prawo jest rolą administracyjną. Pracownik „przypięty” do takiej roli ma pełne prawo do definiowania i przeglądania analiz oraz zarządzania raportami

Dostęp do BSC

Dostęp do eBI

Dostęp do KR

Dostęp do listy pól Księgi raportów

Dostęp do Subskrypcji

Dostęp do Web Reports Book

Drukowanie raportów Księgi raportów

Eksport raportów Księgi raportów

Twórca Budżetów

Użytkownik Alokacji Kosztów

Użytkownik Budżetowania

Użytkownik Dashboardów

Lista praw

Aplikacje Intranetowe:

Dostęp do intranetowego RCP – prawo dostępu do intranetowych informacji pracowniczych RCP

Dostęp do intranetowej rejestracji nieobecności – uprawnienie umożliwi zarejestrowanie nieobecności z poziomu aplikacji intranetowych

Dostęp do intranetowych informacji pracowniczych – umożliwia dostęp danych pracowniczych wyświetlanych w aplikacjach intranetowych na zakładce: Info

Dostęp do intranetowych kart pracy – umożliwia edytowanie kart pracy

Dostęp do podzielnika wynagrodzeń – umożliwia edytowanie podzielnika wynagrodzeń

Edycja czasu w intranetowych kartach pracy – uprawnienie do edycji czasu pracy w module: Karty pracy

Edycja opisu w intranetowych kartach pracy – umożliwia edycję opisów w module: Karty pracy

Edycja pozycji w intranetowym podzielniku

Edycja zapisów RCP (podwładnych) – umożliwia edycję poszczególnych zapisów RCP

Edycja zapisów RCP (własnych) – umożliwia edycję własnych zapisów RCP

Modyfikacja nieobecności dostępnych kierownikom

Modyfikacja nieobecności ogólno – dostępnych

Zatwierdzanie nieobecności dostępnych kierownikom

Zatwierdzanie nieobecności ogólno – dostępnych

Zmiana opisów RCP (podwładnych) – umożliwia edycję opisów RCP podwładnych

Zmiana opisów RCP (własnych) – umożliwia edycję własnych zapisów RCP.

Zadania pracowników:

Dostęp do zadań podwładnych – uprawnienie do podglądu i edycji skrzynki zadań pracowników podległych według struktury podległościowej (okno: Skrzynka pracownika, zakładka: Zadania podległych) oraz do zadań podwładnych ewidencjonowanych w terminarzu

Modyfikacja zadań podwładnych – uprawnienie do zmiany opiekuna konkretnego procesu i modyfikacji zadań ewidencjonowanych w terminarzu.

Przyklad
Przykład: Terminarz. Jest pracownik A, który ma przyznane prawa do podglądu oraz modyfikacji zadań pracowników centrum. Widzi on w terminarzu zadanie, w którym jako obiekty umieszczeni są pracownicy o różnych rolach: 1. pracownik B (ma prawo podglądu/modyfikacji zadań pracowników centrum) oraz 2. kierownik C (ma prawo podglądu/modyfikacji zadań podległych pracowników).Wówczas takie zadanie powinno być otwierane w trybie do podglądu, bez możliwości edycji. Jedyny wyjątek od tej reguły, jeśli na liście obiektów znajduje się również pracownik A.

Pulpit kontrahenta – rola z uprawnieniem: Pulpit kontrahenta, umożliwia korzystanie z funkcjonalności modułu: Comarch ERP Pulpit kontrahenta.

Intranetowy obieg dokumentów – rola z uprawnieniem: Obieg dokumentów, umożliwia dostęp pracownika do aplikacji obsługującej obieg dokumentów.

Na zakładce znajdują się przyciski:

[Dodaj prawa do roli] – służy przypisaniu uprawnień do roli, otwierając okno: Prawa.

[Usuń] – usuwa uprawnienie z listy praw przypisanej do roli.

Pulpit pracownika:

  • Ankiety
  • CRM
  • Telefony
  • Terminarz

Czy ten artykuł był pomocny?