Zakładka Moduły
Podczas rejestracji do systemu w oknie logowania pojawia się również zakładka [Moduły]. Operator ma tam możliwość odznaczenia modułów, z których aktualnie nie będzie korzystał. Dostępne są tylko te moduły, które wcześniej zostały zaznaczone na jego karcie (Konfiguracja programu/ Użytkowe/ Operatorzy). Jeśli odznaczy moduł – program nie pobierze licencji. Tym samym wykorzystanie licencji będzie możliwe na innym stanowisku (przez innego operatora).
Jeśli operator ma uprawnienia administratora – na zakładce [Moduły] dostępne są wszystkie pozycje, bez względu na zaznaczenie na jego karcie w konfiguracji.
Zaznaczaniem modułów rządzą pewne reguły:
- Jeżeli zostanie odznaczony moduł Kasa/Bank (KB) oraz Kasa/Bank Plus (KBP) – program pozwoli zaznaczyć tylko moduły, które nie wymagają do poprawnej pracy modułów Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus, czyli: Obieg Dokumentów (OBD) i CRM.
- Jeżeli zaznaczono którykolwiek z modułów: Płace i Kadry Plus (PKP) – wymagane jest zaznaczenie również modułu Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus.