Poniższy artykuł zawiera informacje o podstawowych ustawieniach związanych z interfejsem i personalizacją systemu.
W menu System → Konfiguracja zakładka Ogólne zawiera ustawienia związane z wyglądem i domyślnym językiem systemu.

Na zakładce tej użytkownik może:
- Sprawdzić domyślny dla bazy danych język (pole nieedytowalne)
 - Zdefiniować domyślny kraj systemu (wartość wybrana w tym miejscu będzie automatycznie podpowiadać się w ramach definiowanych w systemie adresów)
 - Wybrać tło aplikacji przez wskazanie pliku graficznego z komputera oraz ustawić jego układ
 - Określić lokalizację i orientację zakładek
 
Skróty WWW
W ostatniej sekcji zakładki Ogólne użytkownik może wybrać wyświetlane w aplikacji skróty do stron WWW związanych z produktami Comarch ERP lub zdefiniować własne skróty i ustalić sposób ich prezentacji – w oknie aplikacji lub w przeglądarce internetowej.
Domyślnie w systemie dodane są następujące skróty pozwalające na szybkie otworzenie stron związanych z produktami Comarch ERP:
- Comarch-Nowości – skrót do aktualności w ofercie Comarch ERP
 - YouTube – skrót do kanału Comarch, na którym prezentowane są zapisy z konferencji i ważnych wydarzeń, szkolenia i materiały produktowe
 - Facebook – skrót do profilu Comarch ERP na Facebooku
 - iBard24 – skrót do strony poświęconej aplikacji do zarządzania danymi w firmie
 - BI Point – skrót do strony serwisu wykorzystywanego we współpracy z aplikacją Comarch POS
 - e-Sklep – skrót do strony poświęconej platformie Comarch e-Sklep
 - Comarch Mobile – skrót do strony poświęconej aplikacjom mobilnym dla firm
 
Pasek ze skrótami WWW zostanie wyświetlony po wybraniu opcji Pokaż pasek WWW z menu kontekstowego na pulpicie systemu.

Ustawienia List
W tej sekcji istnieje możliwość wyboru sposobu uruchamiania następujących list:
- Lista artykułów
 - Lista faktur sprzedaży
 - Lista paragonów
 - Lista zamówień wewnętrznych
 - Lista zamówień zakupu
 - Lista faktur zakupu
 - Lista zamówień sprzedaży
 - Lista operacji k/b
 - Zestawienie sprzedaży detalicznej
 - Lista ofert sprzedaży
 - Lista dokumentów MM-
 - Lista dokumentów MM+
 - Lista ofert zakupu
 - Lista należności
 - Lista zobowiązań
 - Lista kontrahentów
 
. Dla powyższych list użytkownik ma możliwość wskazania parametrów:
- Pusta przy wejściu
 - Pusta po zatwierdzeniu
 - Wyszukiwanie przy użyciu Tab/Enter
 
                        


