Logowanie do Panelu administracyjnego Comarch B2B

Po zainstalowaniu Panelu administracyjnego i wpisaniu w przeglądarce adresu www do panelu wyświetli się strona Logowania:

 

Dane do logowania

Dostęp do Panelu administracyjnego posiadają odpowiedni Operatorzy z systemu ERP XL/Altum. Danymi do logowania są dane, którymi Operator loguje się do systemu XL/Altum. Logować można się z dowolnej przeglądarki internetowej.

Wskazówka
W przypadku systemu Comarch ERP XL, na karcie Operatora należy zaznaczyć odpowiedni parametr, który określi czy dany operator ma mieć dostęp do Panelu administracyjnego Comarch B2B.

Wskazówka
W przypadku systemu Comarch ERP Altum, tylko Operatorzy o typie Wewnętrzny lub Uniwersalny mogą zalogować się do Panelu administracyjnego Comarch B2B.

 

Logowanie na środowisku lokalnym

W przypadku uruchomienia panelu na środowisku lokalnym, na stronie logowania pojawi się dodatkowa opcja Konfiguruj ustawienia panelu, umożliwiająca edytowanie ustawień Panelu administracyjnego Comarch B2B.

Uwaga
Opcja ta przeznaczona jest dla osób wdrażających aplikację Comarch B2B.

Następnie wyświetli się formularz umożliwiający zmianę ustawień Panelu administracyjnego Comarch B2B.

W obszarze Konfiguracja serwera, należy uzupełnić pola:

  • Nazwa serwera
  • Nazwa bazy danych
  • Nazwa użytkownika ComarchB2B
  • Hasło użytkownika ComarchB2B
Uwaga
Dane w tym obszarze należy podać takie same jakie zostały podane podczas instalacji aplikacji Comarch B2B po uruchomieniu install.bat

W obszarze Konfiguracja tokena, należy uzupełnić pola:

  • Nazwa sklepu/firmy – zalecamy podać nazwę sklepu lub nazwę firmy
  • Klucz – domyślnie klucz generowany jest automatycznie. Można zmienić wartość klucza za pomocą linku ‘Generuj’ lub podać dowolny ciąg 32 liczb.
  • Ważność tokenu – domyślnie 1 dzień (możliwe wartości: 1, 3, 5, 10, 20, 30 dni)

Po wpisaniu danych należy zapisać konfigurację przyciskiem ‘Zapisz i przejdź do logowania’.
     

Czy ten artykuł był pomocny?