IBUS poprawka z 02.2022

Uwaga
Udostępniona zmiana jest dostępna dla poniższych wersji systemu:

  • 6.2.0 z zainstalowaną poprawką CIS620PB-Fix03 i aplikacją Sprzedaż wielokanałowa w wersji 35.6:6.2.0 i aplikacją Comarch ERP Integration BUS w wersji 35.3:6.2.0
  • 6.1.0 z zainstalowaną poprawką CIS610PB-Fix13 i aplikacją Sprzedaż wielokanałowa w wersji 26.29:6.1.0 i aplikacją Comarch ERP Integration BUS w wersji 26.7:6.1.0

Aktualna wersja adaptera IBUS jest kompatybilna z wersją Comarch Mobile Sprzedaż 2022.1 oraz Comarch Mobile Zarządzanie 2022.1.

Eksport do aplikacji Comarch Mobile informacji o funkcjach użytkowników

Wprowadzona została możliwość eksportu słownika funkcji użytkowników lub zawodów (takich jak: pracownik, kierownik lub sekretarka) do aplikacji Comarch Mobile, aby istniała możliwość zdefiniowania funkcji osoby kontaktowej.

Funkcje definiowane są w aplikacji Funkcje i eksportowane są za pomocą aplikacji Eksport BUS danych podstawowych.

W aplikacji Comarch Mobile funkcje dodane dla osoby kontaktowej mają charakter informacyjny.

Uwaga
Jeśli funkcja została usunięta lub jest oznaczona znacznikiem usuwania, nie zostanie wyeksportowana.

Aby zmiany były widoczne po stronie aplikacji Comarch Mobile należy po zakończeniu eksportu zsynchronizować dane w aplikacji.

Eksport do aplikacji Comarch Mobile informacji o osobach kontaktowych

W systemie została udostępniona możliwość eksportowania informacji osób kontaktowych za pomocą aplikacji Eksport partnerów.

Eksportowane są wyłącznie osoby kontaktowe dodane w aplikacji Partnerzy w widoku Klient.

W aplikacji Comarch Mobile można zweryfikować osobę kontaktową na karcie kontrahenta głównego.

Import do Comarch ERP Enterprise informacji o osobach kontaktowych

Została udostępniona funkcja importu osób kontaktowych z aplikacji Comarch Mobile do systemu Comarch ERP Enterprise za pomocą aplikacji Import partnerów.

Osoby kontaktowe definiowane są w aplikacji na karcie kontrahenta. Importowane są razem z nadanymi dla nich funkcjami i rolą Sprzedaż w relacji z klientem głównym. Po imporcie zostaje utworzona nowa karta kontrahenta z danymi osoby kontaktowej.

Osobę kontaktową partnera można podejrzeć na karcie kontrahenta głównego w widoku Klient.

Czy ten artykuł był pomocny?