Przegląd tematu
Niniejsza dokumentacja opisuje procedury korzystania z aplikacji Warunki płatności. Instrukcje zawierają szczegółowe kroki, które opisują najważniejsze procesy w aplikacji, np. jak wprowadzić lub edytować termin płatności. Użytkownik zostanie również poinformowany o możliwych warunkach wstępnych i skutkach.
Opis aplikacji Warunki płatności, który zawiera opisy pól i przycisków, można znaleźć w artykule Warunki płatności.
Poniższe instrukcje dla aplikacji Warunki płatności odpowiadają ogólnym procedurom dla prostych aplikacji dla jednostek biznesowych, które można znaleźć w dokumentacji Ogólna instrukcja obsługi dla prostych aplikacji jednostek biznesowych:
- Duplikowanie warunku płatności
- Utworzenie i edycja warunku płatności
- Utworzenie warunku płatności ze wskaźnikiem anulowania
- Usunięcie wskaźnika usunięcia z warunku płatności
- Usuń warunek płatności
Utworzenie statycznego warunku płatności
- Należy otworzyć aplikację Warunki płatności.
- Następnie należy wybrać strzałkę w dół obok przycisku [Nowy] na standardowym pasku narzędzi.
- Zostanie otwarte menu tworzenia warunku płatności.
- Należy wybrać opcję [Statycznie] w menu.
- Zostanie utworzony nowy warunek płatności typu Statyczne.
- Należy wprowadzić unikalny identyfikator nowego warunku płatności.
- Należy wprowadzić nazwę nowego warunku płatności.
- Należy wprowadzić pozostałe dane warunku płatności ręcznie bądź za pomocą pomocy uzupełniania wartości.
- Następnie należy zapisać warunek płatności wybierając przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
Utworzenie okresowego warunku płatności
- Należy otworzyć aplikację Warunki płatności.
- Następnie należy wybrać strzałkę w dół obok przycisku [Nowy] na standardowym pasku narzędzi.
- Zostanie otwarte menu tworzenia warunku płatności.
- Należy wybrać opcję [Okresowo] w menu.
- Zostanie utworzony nowy warunek płatności typu Statyczne.
- Należy wprowadzić unikalny identyfikator nowego warunku płatności.
- Należy wprowadzić nazwę nowego warunku płatności.
- Należy wprowadzić pozostałe dane warunku płatności ręcznie bądź za pomocą pomocy uzupełniania wartości.
- Następnie należy zapisać warunek płatności wybierając przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
Utworzenie warunku płatności w umowach ratalnych
- Należy otworzyć aplikację Warunki płatności.
- Następnie należy wybrać strzałkę w dół obok przycisku [Nowy] na standardowym pasku narzędzi.
- Zostanie otwarte menu tworzenia warunku płatności.
- Należy wybrać opcję [Umowa ratalna] w menu.
- Zostanie utworzony nowy warunek płatności typu Statyczne.
- Należy wprowadzić unikalny identyfikator nowego warunku płatności.
- Należy wprowadzić nazwę nowego warunku płatności.
- Należy wprowadzić pozostałe dane warunku płatności ręcznie bądź za pomocą pomocy uzupełniania wartości.
- Następnie należy zapisać warunek płatności wybierając przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
Utworzenie rat dla warunku płatności
Wymagania wstępne
- Warunek płatności musi być typu Umowa ratalna
- Termin płatności nie może być jeszcze wykorzystany
- Pole wyboru Ustal zmienne warunki ratalne musi być zaznaczone
Instrukcje
- Należy otworzyć aplikację Warunki płatności.
- Należy wybrać warunek płatności, dla którego mają zostać wprowadzone raty.
- Następnie należy wybrać przycisk [Dodaj] na pasku narzędzi tabeli rat.
- Wyświetlony zostanie nowy wiersz tabeli.
- Należy wprowadzić obrót lub wzrost i procent rat.
- Następnie należy zapisać zmiany wybierając przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
Usunięcie raty
Wymagania wstępne
- Termin płatności musi być typu Umowa ratalna
- Termin płatności nie może być jeszcze wykorzystany
- Pole wyboru Ustal zmienne warunki ratalne musi być zaznaczone
Instrukcje
-
-
- Należy otworzyć aplikację Warunki płatności.
- Należy wybrać warunek płatności, dla którego mają zostać usunięte raty.
- Następnie należy wybrać wiersz tabeli z ratą, która ma zostać usunięta.
- Należy wybrać przycisk [Wstaw/usuń wskaźnik usuwania] na pasku narzędzi tabeli.
- Wskaźnik usunięcia jest ustawiony w wybranym wierszu tabeli.
- Następnie należy zapisać zmiany wybierając przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
- Wiersz tabeli zostanie usunięty.
-