Reorganizacja ofert zakupu

Przegląd tematu

Aplikacja Reorganizacja ofert zakupu służy do reorganizacji ofert zakupu. Poniżej znajdują się między innymi opisy korzystania z aplikacji reorganizacyjnej i jej parametrów. Znajdują się w nim również informacje o skutkach reorganizacji.

Zlecenia reorganizacji są wykonywane przez aplikację Zlecenia reorganizacji. Opis tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji zleceń reorganizacji. Zawiera ona również procedurę uruchamiania tych zleceń.

Różne zlecenia reorganizacji są dodawane do listy w aplikacji Zlecenia reorganizacji w celu wykonania ich jeden po drugim za pomocą zlecenia reorganizacji. Aby reorganizacja faktycznie miała miejsce, często należy przestrzegać określonej kolejności na liście. Jest to jedyny sposób na rozwiązanie przypadków użycia. Sekwencję tę można znaleźć w dokumentacji sekwencji reorganizacji.

Definicje terminów

Aplikacja działająca w tle

Aplikacja działająca w tle to aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. W systemie Comarch ERP Enterprise, aplikacja działająca w tle może zostać otwarta przez zadanie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub przez inną aplikację.

Reorganizacja

Reorganizacja danych powoduje ich fizyczne usunięcie z bazy danych. Usunięcie wymaga serii pomyślnie zakończonych kontroli. Reorganizacja usuwa również wszelkie obiekty biznesowe, które są zależne od usuwanych danych.

Aplikacja reorganizacji

Aplikacje reorganizacji są aplikacjami działającymi w tle o specjalnym zastosowaniu Reorganizacja. Aplikacje reorganizacji służą do reorganizacji danych podstawowych i danych transakcji zgodnie z określonymi kryteriami.

Zlecenie reorganizacji

Zlecenie reorganizacji opisuje reorganizację obiektów biznesowych w określonej kolejności. W tym celu kilka aplikacji do reorganizacji jest wywoływanych jedna po drugiej w kolejności reorganizacji. Pozwala to na uwzględnienie zależności sekwencji.

Opis aplikacji

Aplikacja reorganizacji Reorganizacja ofert zakupu służy do reorganizacji ofert zakupu. Wywoływane są oferty, którym przypisano wskaźnik usunięcia. To, czy dana oferta zakupu zostanie faktycznie zreorganizowana, zależy od warunków wstępnych, przedstawionych poniżej.

Uwaga
Aplikacja reorganizacji jest wykonywana za pośrednictwem aplikacji Zlecenia reorganizacji. Więcej informacji na temat tej aplikacji można znaleźć w dokumentacji zleceń reorganizacji.

Aplikacja Reorganizacja ofert zakupu

Warunki wstępne

Warunkiem wstępnym reorganizacji oferty zakupu jest posiadanie przez nią wskaźnika usunięcia. Tylko wtedy będzie ona brana pod uwagę przy reorganizacji. Muszą być również spełnione następujące wymagania:

  • Oferta zakupu musi mieć status Zrealizowane.
  • Żadne dokumenty odpowiadające następującym typom dokumentów nie mogą być powiązane z tą ofertą zamówienia

Skutki

Jeśli wymagania dotyczące reorganizacji są spełnione, oferta zakupu jest reorganizowana. Następujące dane oferty zamówienia, która ma zostać zreorganizowana, są fizycznie usuwane:

  • Nagłówek oferty zakupu
  • Wszystkie pozycje oferty zakupu
  • Wszystkie obiekty biznesowe należące do oferty zakupu do obsługi rabatów podstawowych, rabatów między pozycjami i rabatów od wartości zamówienia
  • Wszystkie wpisy w jednostkach biznesowych dla zezwoleń należących do oferty zakupu

Identyfikacja (typ i numer) zreorganizowanej oferty zakupu jest zapisywana wraz z identyfikatorem GUID w jednostce biznesowej Dane reorganizacji dokumentu.

Parametry

Aplikacja reorganizacji ma następujące parametry:

Parametry Objaśnienie
Maksymalny czas działania Maksymalny czas działania aplikacji reorganizacji to maksymalny okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zostaje zakończona. Wartość domyślna to dziesięć minut.
Tryb eksportu Tryb eksportu może być użyty do ustawienia, czy i co jest eksportowane do archiwizacji. Można wybrać następujące tryby eksportu:·

  • Brak eksportu
  • Eksport wszystkich atrybutów
  • Eksport z filtrem

Ten tryb jest dostępny tylko wtedy, gdy eksport jest możliwy w aplikacji Eksport danych. Tryb eksportu jest dostępny tylko wtedy, gdy aplikacja do reorganizacji umożliwia archiwizację danych.

Filtr eksportu W przypadku trybu eksportu Eksport z filtrem można określić filtr eksportu w tym polu, który jest używany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksport danych. To pole jest dostępne tylko wtedy, gdy eksport obiektów biznesowych, które mają zostać zreorganizowane, jest możliwy za pośrednictwem aplikacji Eksport danych.

Podmioty biznesowe

Reorganizacja ma wpływ na następujące obiekty biznesowe:

Zreorganizowane obiekty biznesowe:

  • Nazwa: Oferty zakupu

com.cisag.app.purchasing.obj.SupplierProposal

  • Nazwa: Pozycje oferty zakupu

com.cisag.app.purchasing.obj.SupplierProposalDetail

  • Nazwa: Pozycja zamówienia – podział danych kosztowych

com.cisag.app.purchasing.obj.PurchaseDetailCostingData

  • Nazwa: Informacje o rabacie dokumentu (zamówienie)

com.cisag.app.purchasing.obj.PurchaseDocumentDiscount

  • Nazwa: Uprawnienia organizacji zakupu

com.cisag.app.multiorg.obj.DocumentOrganisationAuthorization

Nowe obiekty biznesowe

  • Nazwa: Dane reorganizacji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganisationData

  • Nazwa: Dane reorganizacji pozycji dokumentu

com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganisationData

Czy ten artykuł był pomocny?