Nowości i zmiany w wersji 2020.0.1

Instalacja systemu

Instalacja aplikacji Comarch HRM w wersji 2020.0.1 jest możliwa tylko przy współpracy z Comarch ERP Optima / XL HR/ Altum HR w wersji nie niższej niż 2020.0

Reinstalacja aplikacji Comarch HRM do wersji 2020.0.1 jest możliwa tylko w przypadku posiadania programu Comarch ERP Optima / XL HR / Altum HR w wersji nie niższej niż 2020.0

Uwaga
Comarch HRM w wersji 2020.0.1 wymaga wykupionej gwarancji na dzień 09.01.2020. W przypadku kończącego się wcześniej terminu gwarancji, praca na tej wersji programu nie będzie możliwa.

Szczegółowe informacje na temat instalacji znajdują się w instrukcji Comarch ERP WAMC dostępnej na Indywidualnych Stronach Klientów / Partnerów oraz na stronie pomocy aplikacji Comarch HRM:
https://pomoc.comarch.pl/hrm/pl//index.php/kategorie/instalacja-i-aktualizacje/

Comarch HRM w wersji 2020.0.1 współpracuje z najnowszymi wersjami przeglądarek na komputerach stacjonarnych:

  • Google Chrome
  • Microsoft Edge
  • Mozilla Firefox

Aplikację Comarch HRM 2020.0.1 można uruchomić na urządzeniach mobilnych:

  • z systemem Android w wersji 5.0 lub wyższej – przeglądarką Google Chrome
  • z systemem iOS – przeglądarką Safari
Uwaga
Od wersji 2020.0.1 aplikacja Comarch HRM nie współpracuje z przeglądarką Microsoft Internet Explorer.

Nowości:

  1. Pracownicze Plany Kapitałowe. Wprowadzano informacje związane z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi pracownika. W sekcji Moje dane dostępne są informacje związane z uczestnictwem pracownika w PPK. Dodatkowo pracownik może skorzystać z wydruków deklaracji związanych z PPK.  
  2. Ocena pracownika. W arkuszach ocen dodano możliwość potwierdzenia przez pracownika zapoznania się z zadaniami i celami na dany okres rozliczeniowy.
  3. Rekrutacja. Umożliwiono modyfikację istniejącej klauzuli poufności oraz dodawanie własnych klauzul.
  4. Plan i czas pracy. Na planie i czasie pracy wprowadzono możliwość automatycznego uzupełniania wydziału pracownika.

Zmiany

  1. Powiadomienia. Wprowadzono zmiany ergonomiczne zwiększające wydajność działania aplikacji w przypadku większej ilości nieprzeczytanych powiadomień.
  2. Ocena pracownika. Zwiększono pojemność pól Komentarz oraz Notatka.

Poprawiono

  1. Filtry – poprawiono działanie aplikacji w przypadku usunięcia centrum podległościowego użytego w filtrze.
  2. Struktura podległościowa – w przypadku aktualizacji centrum w strukturze podległosciowej z poziomu aplikacji Comarch HRM w Comarch ERP Optima tworzony był zapis historyczny, w którym czyszczone było zaznaczenie parametru ‘Zwolnienie z PIT dla młodych’ oraz kodu kraju dla Obywatelstwa.
  3. Intranet – edycja dokumentu znajdującego się w Intranecie – poprawiono modyfikację dokumentu bez zmiany jego nazwy.
  4. Kwalifikacje – widoczność opcji filtrowania w sytuacji gdy został zapamiętany filtr z nazwą kwalifikacji, w której użyto ENTER’a.

Czy ten artykuł był pomocny?