Logowanie do terminala odbywa się za pomocą danych użytkownika, który został utworzony w aplikacji Supervisor.
Operator może się zalogować na dwa sposoby:
- Logowanie za pomocą karty dostępu – zgodnie z instrukcją na ekranie (rys. 1) należy przyłożyć kartę, która została odpowiednio dodana do użytkownika w Supervisor, do podłączonego czytnika.
W przypadku niepoprawnego logowania, zaleca się sprawdzić ważność karty (rys. 2).UwagaNumer karty musi zawierać minimum 6 znaków, aby karta dostępu działała poprawnie. - Logowanie za pomocą nazwy użytkownika i pinu – aby przejść do logowania przy użyciu nazwy użytkownika i pinu (rys.3) należy wcisnąć przycisk “ZALOGUJ SIĘ KODEM PIN” (rys.1).
Operator musi wprowadzić swoją nazwę użytkownika, ustawiony kod PIN oraz zatwierdzić przyciskiem “ZALOGUJ SIĘ” (rys.3). Na tym ekranie możliwe jest także logowanie kartą.
Jeżeli użytkownik poda błędną nazwę lub kod pin, zostanie o tym poinformowany jak na rysunku 4.
W przypadku błędnego logowania 4 razy konto zostanie zablokowane i pojawi się komunikat o konieczności skontaktowana się z administratorem, żeby odblokować użytkownika (Rys.5). Administrator powinnien mieć dostęp do aplikacji Supervisor, żeby to zrobić.
Czy ten artykuł był pomocny?
( 1 )
( 0 )