Pełna Kalkulacja elementu zawiera następujące informacje:
- Kod oraz nazwa towaru 
- Cena bazowa 
- Marża minimalna 
- Stawka podatku VAT sprzedaży 
- Marża uzyskana prezentowana w procentach – pole możliwe do edycji 
- Wartość uzyskanej marży 
- Ilość zamawianego towaru – pole możliwe do edycji 
- Stan towaru na magazynie 
- Cena początkowa (pole ukryte przy wyłączonej widoczności promocji) 
- Rabat – pole możliwe do edycji (pole ukryte przy wyłączonej widoczności promocji) 
- Cena końcowa – pole możliwe do edycji 
- Wartość elementu netto oraz brutto – pole możliwe do edycji 
- Waga elementu 
- Magazyny – pole możliwe do edycji 
- Termin dostawy: 
- Dni – ilość dni realizacji zamówionego towaru – pole możliwe do edycji, 
- Data – data dostarczenia zamówionego towaru Klientowi – pole możliwe do edycji, 
- Informacje dodatkowe – lista atrybutów dokumentu 
- Opis elementu – pole możliwe do edycji 
- Dokumenty – transakcje historyczne zawierające wybrany towar 
- Informacja dodatkowa (widoczne, gdy został dodany atrybut) 
- Załączniki- załączniki dodane do elementu 

W sekcji: Cechy towaru, można określić cechę towaru:


Wybrana cecha jest prezentowana również z poziomu Koszyka pod nazwą towaru.
Jeśli podczas generowania dokumentu zostanie wprowadzona ilość większa niż dostępne zasoby dla danej partii towaru, pojawi się komunikat jak na rysunku poniżej:

W nowej wersji aplikacji Comarch Mobile została dodana także funkcjonalność prezentacji pokrycia realizacji zamówienia względem poszczególnych magazynów.
Informacja o tym, czy wskazane przez użytkownika ilości wybranych towarów znajdują się na danym magazynie są prezentowane w postaci procentowej, odpowiednim kolorem – w zależności od dostępności towarów. Użytkownik może sprawdzić:
- dostępność konkretnego towaru na poszczególnych magazynach – z poziomu dużej kalkulacji pozycji 

- możliwość zrealizowania całego zamówienia na poszczególnych magazynach – z poziomu nagłówka dokumentu. 

Dzięki wyświetlaniu tej informacji użytkownik może zmienić magazyn, jeżeli realizacja zamówienia na wybranym magazynie okaże się niemożliwa ze względu na niewystarczającą ilość zasobów na tym magazynie.
W Comarch Mobile umożliwiono skonfigurowanie doliczania kosztów dodatkowych do pozycji dokumentu ZS, FS, PA, OS, WZ. Istnieje możliwość dodania własnej definicji kosztów dodatkowych, w których określany jest sposób doliczania kosztów oraz uwarunkowania do jego naliczania.
Podczas dodawania pozycji do dokumentu można określić m.in. następujące informacje dla kosztów dodatkowych:
- Nazwę kosztu; 
- Na jakich typach dokumentów ma być doliczany; 
- Czy koszt ma być wymagany; 
- Czy koszt może być edytowalny; 
- Czy koszt ma być doliczany do ceny końcowej czy początkowej. 
Informacje o kosztach dodatkowych są również prezentowane z poziomu Koszyka.


