W Comarch Mobile obsłużono następujące funkcje wspomagające zarządzanie danymi osobowymi:
- Możliwość rejestracji zgody na kontrahencie:
- Jeżeli operator posiada uprawnienie do rejestracji zgód zgodę można dodać z poziomu:
- Bezpośrednio z poziomu karty kontrahenta
- Z poziomu okna edycji/dodawania kontrahenta
- Z poziomu okna edycji/dodawania adresu – tylko jeśli w definicji zgody określono, że jest ona powiązana z adresem lub kontaktem.
- Możliwość wycofania zgody na kontrahencie:
- Jeżeli operatorzy posiadają odpowiednie uprawnienie mogą wycofać zgodę z tych samych poziomów, z których odbywa się rejestracja zgody, a zatem:
- Bezpośrednio z poziomu karty kontrahenta
- Z poziomu okna edycji/dodawania kontrahenta
- Z poziomu okna edycji/dodawania adresu – tylko jeśli w definicji zgody określono, że jest ona powiązana z adresem lub kontaktem.
- Anonimizacja danych kontrahenta – W Comarch Mobile operator nie może wykonać anonimizacji danych. Taka funkcja jest dostępna wyłącznie z poziomu centrali – w systemie ERP. Do Mobile zostaną przesłane zmiany wprowadzone na kontrahencie w wyniku anonimizacji w ERP.