W aplikacji Comarch Mobile użytkownik ma możliwość włączenia przypomnienia (powiadomienie PUSH) do zaplanowanych działań CRM wraz z określeniem z jakim wyprzedzeniem taki alert ma pojawić się na urządzeniu mobilnym.
W Ustawieniach aplikacji w sekcji Parametry działań znajduje się parametr [Przypomnienia dla działań CRM].
Po wybraniu parametru pojawi się okno z opcjami:
- Brak – powiadomienia PUSH dla działań CRM są wyłączone
- 30 min. przed działaniem – powiadomienia PUSH dla działań CRM pojawią się 30 minut przed ich rozpoczęciem
- 1 godz. przed działaniem – powiadomienia PUSH dla działań CRM pojawią się 1 godzinę przed ich rozpoczęciem
- 2 godz. przed działaniem – powiadomienia PUSH dla działań CRM pojawią się 2 godziny przed ich rozpoczęciem
- 3 godz. przed działaniem – powiadomienia PUSH dla działań CRM pojawią się 3 godziny przed ich rozpoczęciem
- Niestandardowe – wybór tej opcji powoduje pojawienie się okna konfiguracji godziny
Po włączeniu parametru [Przypomnienia dla działań CRM] na urządzeniu mobilnym użytkownik otrzyma powiadomienie PUSH w skonfigurowanym przedziale czasowym przed planowanym działaniem. Wybór opcji OK zamyka komunikat. Wybór opcji Przejdź lub naciśnięcie obszaru powiadomienia otwiera aplikację i przenosi użytkownika do widoku szczegółów danego działania CRM.