Przypomnienia (powiadomienia) dla działań CRM

W aplikacji Comarch Mobile użytkownik ma możliwość włączenia przypomnienia (powiadomienie PUSH) do zaplanowanych działań CRM wraz z określeniem z jakim wyprzedzeniem taki alert ma pojawić się na urządzeniu mobilnym.

W Ustawieniach aplikacji w sekcji Parametry działań znajduje się parametr [Przypomnienia dla działań CRM].

Po wybraniu parametru pojawi się okno z opcjami:

  • Brak – powiadomienia PUSH dla działań CRM są wyłączone
  • 30 min. przed działaniem – powiadomienia PUSH dla działań CRM pojawią się 30 minut przed ich rozpoczęciem
  • 1 godz. przed działaniem – powiadomienia PUSH dla działań CRM pojawią się 1 godzinę przed ich rozpoczęciem
  • 2 godz. przed działaniem – powiadomienia PUSH dla działań CRM pojawią się 2 godziny przed ich rozpoczęciem
  • 3 godz. przed działaniem – powiadomienia PUSH dla działań CRM pojawią się 3 godziny przed ich rozpoczęciem
  • Niestandardowe – wybór tej opcji powoduje pojawienie się okna konfiguracji godziny

Po włączeniu parametru [Przypomnienia dla działań CRM] na urządzeniu mobilnym użytkownik otrzyma powiadomienie PUSH w skonfigurowanym przedziale czasowym przed planowanym działaniem. Wybór opcji OK zamyka komunikat. Wybór opcji Przejdź lub naciśnięcie obszaru powiadomienia otwiera aplikację i przenosi użytkownika do widoku szczegółów danego działania CRM.

Czy ten artykuł był pomocny?