Konfiguracja elementów wizyt jest dostępna po wybraniu w menu głównym [Szablony wizyt], a następnie [Elementy szablonów].
Zakładka [Elementy szablonów] zawiera listę wszystkich zdefiniowanych elementów wizyt, która przedstawia następujące szczegóły:
- Nazwa
- Rodzaj
- Informacja dodatkowa – opis elementu
- Wymagany – wskazuje, czy dany element jest wymagany
- Menu kontekstowe dostępne dla każdego elementu. Zawiera następujące opcje:
- Edytuj – pozwala użytkownikowi na edycję elementu szablonu spotkania
- Kopiuj – pozwala użytkownikowi na skopiowanie elementu szablonu spotkania
- Usuń – pozwala użytkownikowi na usunięcie elementu szablonu spotkania; usunięcie elementu nie jest możliwe, jeżeli jest dodany do szablonu
Istnieje możliwość filtrowania listy elementów szablonów po nazwie w polu [Szukaj elementów].
Rodzaj: Rejestracja ZS
Opcja [+ Nowy element] w prawym górnym rogu pozwala na utworzenie nowego elementu. Aktualna wersja Comarch Mobile Zarządzanie prezentuje w oknie tylko jeden standardowy element: [Dokument].
Następnie pojawi się nowe okno zaprezentowane poniżej.W zakładce [Parametry elementu] znajdują się następujące informacje:
- Nazwa elementu
- Wymagany – w przypadku zaznaczeniu wymagalności, dany element będzie musiał być uzupełniony, aby zakończyć wizytę
- Aktywny – przełącznik określający, czy dany element ma być aktywny
- Typy dokumentów – umożliwia wybór dokumentów, które powinny być przetwarzane podczas spotkania. Dostępne opcje obejmują:
- Zamówienie sprzedaży (Sales Order)
- Oferta sprzedaży
- Zapytanie ofertowe sprzedaży
- Opis elementu – pole opis elementu nie jest wymagane do uzupełnienia. Jego zawartość będzie wyświetlana na liście elementów szablonów.