Elementy szablonów

Konfiguracja elementów wizyt jest dostępna po wybraniu w menu głównym [Szablony wizyt], a następnie [Elementy szablonów].

Zakładka [Elementy szablonów] zawiera listę wszystkich zdefiniowanych elementów wizyt, która przedstawia następujące szczegóły:

  • Nazwa
  • Rodzaj
  • Informacja dodatkowa – opis elementu
  • Wymagany – wskazuje, czy dany element jest wymagany
  • Menu kontekstowe dostępne dla każdego elementu. Zawiera następujące opcje:
    • Edytuj – pozwala użytkownikowi na edycję elementu szablonu spotkania
    • Kopiuj – pozwala użytkownikowi na skopiowanie elementu szablonu spotkania
    • Usuń – pozwala użytkownikowi na usunięcie elementu szablonu spotkania; usunięcie elementu nie jest możliwe, jeżeli jest dodany do szablonu
Lista elementów szablonów

Istnieje możliwość filtrowania listy elementów szablonów po nazwie w polu [Szukaj elementów].

Rodzaj: Rejestracja ZS

Opcja [+ Nowy element] w prawym górnym rogu pozwala na utworzenie nowego elementu. Aktualna wersja Comarch Mobile Zarządzanie prezentuje w oknie tylko jeden standardowy element: [Dokument].

Przycisk [+ Nowy element] oraz parametr [Dokument]
Następnie pojawi się nowe okno zaprezentowane poniżej.

Tworzenie nowego elementu szablonów

W zakładce [Parametry elementu] znajdują się następujące informacje:

  • Nazwa elementu
  • Wymagany – w przypadku zaznaczeniu wymagalności, dany element będzie musiał być uzupełniony, aby zakończyć wizytę
  • Aktywny – przełącznik określający, czy dany element ma być aktywny
  • Typy dokumentów – umożliwia wybór dokumentów, które powinny być przetwarzane podczas spotkania. Dostępne opcje obejmują:
    • Zamówienie sprzedaży (Sales Order)
    • Oferta sprzedaży
    • Zapytanie ofertowe sprzedaży
  • Opis elementu – pole opis elementu nie jest wymagane do uzupełnienia. Jego zawartość będzie wyświetlana na liście elementów szablonów.

 

Czy ten artykuł był pomocny?