Krok 2 – Tworzenie pracownika w systemie CEE

Tworzenie pracownika

Aby możliwe było korzystanie z aplikacji Comarch Mobile, należy utworzyć pracownika (przedstawiciela handlowego), który w kolejnych krokach przypięty zostanie do użytkownika w aplikacji Zarządzanie. Należy przejść do aplikacji [Partnerzy] i za pomocą ikony wybrać [Nowa osoba]. W nagłówku okna, które się pojawi należy uzupełnić następujące pola:

Widok Podstawowe:

  • Partner – akronim pracownika
  • Nazwa – imię i nazwisko pracownika
  • Hasło wyszukiwania – nazwa, pod którą można będzie wyszukać pracownika w systemie Comarch ERP Enterprise
  • Adres – adres zamieszkania pracownika
  • Przedstawiciel (parametr należy zaznaczyć)
  • Odpowiedzialna organizacja
Ustawienia pracownika. Widok: Podstawowe

Widok Pracownik:

  • Pracodawca– organizacja, której reprezentantem będzie tworzony pracownik
Ustawienia pracownika. Widok: Pracownik

Ustawione dane należy zapisać przyciskiem .

Dodanie do osób kontaktowych

Po utworzeniu pracownika konieczne jest dodanie go do osób kontaktowych pracodawcy. W tym celu należy otworzyć kartę pracodawcy (organizacji) w aplikacji [Partnerzy] i w dolnej części okna kliknąć przycisk . W nowo dodanym rekordzie należy wpisać akronim lub odszukać dodanego wcześniej pracownika.

Dodawanie pracownika do osób kontaktowych organizacji

Uprawnienia przedstawiciela do logowania

W następnym kroku w aplikacji [Uprawnienia przedstawiciela do logowania] należy przy ikonie wybrać opcję [Dodaj] w celu dołączenia do wyświetlonej listy pracowników utworzonego wcześniej przedstawiciela wraz z oznaczeniem jego organizacji sprzedaży. Ustawione dane należy zapisać przyciskiem .

Dodawanie pracownika do listy przedstawicieli uprawnionych do logowania

Przypięcie do Kanału sprzedaży

Kolejnym krokiem jest przypięcie pracownika do wcześniej utworzonego Kanału sprzedaży. W tym celu w aplikacji [Przyporządkowania partnerów kanału sprzedaży] należy utworzyć nowe powiązanie, wciskając przycisk: i opcję [Dodaj] wybierając odpowiedni Kanał sprzedaży, utworzonego Partnera (pracownika) oraz odpowiedni typ klienta.

Uwaga
Obecnie jedynym obsługiwanym typem klienta jest B2B.
Wiązanie pracownika z Kanałem sprzedaży
Uwaga
Aby możliwe było przypięcie pracownika do Kanału sprzedaży, nie może posiadać on ról finansowych.

Ustawione dane należy zapisać przyciskiem .

Eksport zmian

W kolejnym kroku należy wyeksportować wszystkie dokonane zmiany. W aplikacji [Export Bus data] należy w zakładce [Aplikacja] wybrać utworzony Kanał sprzedaży, a w zakładce [Ustawienia przetwarzania] odpowiednią kolejkę przetwarzania.

Eksport danych pracownika w aplikacji [Eksport BUS data]

Czy ten artykuł był pomocny?