Użytkownicy

Lista użytkowników jest dostępna po wybraniu w menu głównym Konfiguracja, a następnie Użytkownicy.

Lista użytkowników

Lista zawiera następujące informacje:

  • Login – kod/akronim operatora
  • Pracownik – imię i nazwisko pracownika
  • Profil – profil przypisany do danego użytkownika
  • Status – wskazuje, czy użytkownik jest aktywny:
    • Jeżeli użytkownik jest aktywny, wyświetlana jest informacja     
    • Jeśli użytkownik jest nieaktywny, wyświetlana jest informacja   
  • – opcja edycji jest dostępna przy każdym użytkowniku

Listę użytkowników można przefiltrować przy użyciu trzech filtrów:

  • [Szukaj]  – pole pozwala na filtrowanie listy według loginu, imienia lub nazwiska pracownika
  • [Pracownik]  – pozwala na filtrowanie listy według przypisania pracownika. Dostępne wartości to:
    • Wszyscy (domyślnie)
    • Przypisani
    • Nieprzypisani
  • [Profil] – pozwala na filtrowanie listy operatorów podpiętych do konkretnego profilu.

Filtr

Dodanie nowego użytkownika

Przycisk [+ Nowy użytkownik] dostępny w prawym górnym rogu aplikacji umożliwia dodanie nowego użytkownika.

Opcja [+ Nowy użytkownik] na zakładce Użytkownicy
Wybranie powyższej opcji otwiera okno zaprezentowane poniżej. Funkcjonalność została opisana szerzej TUTAJ.

Ekran podczas dodawania nowego użytkownika

Edycja użytkownika

Opcja edycji umożliwia modyfikację użytkownika. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego użytkownika.

Czy ten artykuł był pomocny?