Wybór języka
Korzystanie z aplikacji możliwe jest w czterech językach:
- polskim
- angielskim
- niemieckim
- francuskim
Wyboru języka można dokonać klikając w odpowiednią flagę w prawym dolnym rogu ekranu logowania.
Logowanie
Logowanie do aplikacji wymaga wprowadzenia odpowiednich danych. W pole użytkownik należy wpisać nazwę operatora, natomiast w pole hasło przyporządkowane do niego hasło. Istnieje również możliwość logowania zintegrowanego, gdzie operator loguje się poprzez login i hasło domenowe.
Komunikaty błędnego logowania
- Błąd połączenia z bazą danych
Komunikat oznacza, że występują problemy związane z połączeniem się z bazą danych. Dokładny opis konfiguracji znajduje się w dokumencie – Comarch Mobile Zarządzanie – Instalacja i konfiguracja przy współpracy z Comarch ERP XL.
- Pole Hasło jest wymagane
Aby zalogować się do aplikacji wymagane jest wprowadzenie hasła. Hasło na operatorze nie może być puste.
- Podany login lub hasło są nieprawidłowe
Komunikat oznacza, że wpisany login lub hasło są nieprawidłowe.
- Pracownik, na którego się logujesz, jest przypisany do wielu operatorów.
Komunikat oznacza, że do operatora na którego się logujesz jest przypięty pracownik, który jest przypięty także do innego operatora.
- Pracownik, na którego się logujesz jest archiwalny
Komunikat oznacza, że do operatora na którego się logujesz jest przypięty archiwalny pracownik.
- Brak uprawnień
Komunikat oznacza, że do pracownika przypiętego do operatora nie przypisano odpowiednich praw. Dokładny opis konfiguracji uprawnień znajduje się w dokumencie – Comarch Mobile Zarządzanie – Instalacja i konfiguracja przy współpracy z Comarch ERP XL.
- Błąd licencji
Komunikat oznacza, że Menadżer Kluczy jest niedostępny, został źle skonfigurowany lub wyczerpały się wolne licencje wynikające z praw przypisanych do pracownika podpiętego do operatora.
- Brak uprawnień na serwerze do logowania zintegrowanego
Komunikat oznacza, że w opcjach IIS -> Uwierzytelnianie, pozycja: Uwierzytelnianie systemu Windows ma stan: Wyłączone. Należy poprzez Akcje z prawej strony ekranu włączyć wspomnianą opcję.
Automatyczne wylogowanie z aplikacji
Jeżeli użytkownik zaloguje się do Comarch Mobile Zarządzanie, w dwóch różnych miejscach np. na serwerze oraz na telefonie w tym samym czasie, to zostanie automatycznie wylogowany z konta, na które zalogował się w pierwszej kolejności.