Po wybraniu opcji Konfiguracja zostanie wyświetlone okno z możliwością wyboru dwóch kafli:
Po wejściu w kafel Wizyty istnieje możliwość edycji następujących elementów:
- Słowników – słowniki wykorzystywane są na różnych etapach konfiguracji elementów wzorców wizyty oraz podczas realizacji wizyty,
- Raportów towarów – z tego poziomu użytkownik będzie mógł zdefiniować raporty towarów: Raport Obecności towarów oraz Raport towarów Konkurencji,
- Ankiet – z tego poziomu użytkownik będzie mógł zdefiniować pytania oraz ankiety, którą następnie będzie można przypiąć jako element wzorca wizyty,
- Elementów wzorców wizyt – z tego poziomu istnieje możliwość zdefiniowania następujących typów elementów wzorca wizyty:
- Rejestrowanie dokumentu
- Przejazd
- Merchandising
- Należności
- Raport obecności towarów
- Raport towarów konkurencji
- Inny
- Ankieta
- Wzorców wizyt – jeżeli zdefiniowane są poszczególne elementy wizyty, można utworzyć wzorzec wizyty zgodnie z którym będzie następnie realizowana wizyta handlowa.
Po wejściu w kafel Plany sprzedaży użytkownik z odpowiednim uprawnieniem będzie miał możliwość konfiguracji planów sprzedaży. Funkcjonalność opisana jest TUTAJ.