Użytkownik może wyfiltrować działania z poziomu Terminarza wchodząc w zakładki Zaplanowane, Przeterminowane i Zakończone. Po wejściu w jedną z zakładek użytkownik może skorzystać z opcji filtra i odnaleźć interesujące go działania korzystając z opcji:
Wyst. od – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest późniejsza niż wskazana,
Wyst. do – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest wcześniejsza niż wskazana,
Rodzaj działania – użytkownik może odszukać działania danego rodzaju (np. tylko spotkania),
Kontrahent – po wybraniu konkretnego kontrahenta zostaną zwrócone działania dotyczące tylko tego konkretnego Klienta,
Real./Wyk.od – dotyczy tylko działań zakończonych, zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wykonania jest późniejsza niż wskazana,
Real/Wyk.do – dotyczy tylko działań zakończonych, zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wykonania jest wcześniejsza niż wskazana,
Dodatkowo za pomocą filtru tekstowego możliwe jest wyszukanie działań np. po mieście czy ulicy.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2019/12/8-2.png)
Podobnie jak dla filtrów w innych miejscach aplikacji użytkownik może skorzystać z opcji dodatkowych, dostępnych po dłuższym przytrzymaniu na przycisk z danym filtrem. Jedną z możliwości jest przypięcie filtra do szybkiego wybierania, które usprawni proces wyszukiwania interesujących działań.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2019/12/9.png)