Aby kartoteki z wybranej grupy towarowej były widoczne w aplikacji Comarch Mobile należy na zakładce Dodatkowe karty towaru zaznaczyć opcję [Dostępny w Mobile]. Towar wysyłany jest na dane stanowisko sprzedaży mobilnej jeżeli spełnia dwa warunki:
- Ma zaznaczony parametr Dostępny w Mobile
- Należy do grupy wybranej w konfiguracji danego stanowiska sprzedaży mobilnej (i/lub którejś z jej podgrup) w menu Start/Konfiguracja/ Firma/ Urządzenia mobilne/ Stanowiska)
Po zaznaczeniu pola i wykonaniu synchronizacji towar będzie widoczny na urządzeniu mobilnym.

Na nowo dodanych pozycjach cennikowych parametr Dostępny w Mobile jest domyślnie zaznaczony. Ponadto w bazach skonwertowanych z wcześniejszych wersji Comarch ERP Optima parametr jest domyślnie zaznaczony na wszystkich pozycjach cennikowych.
Z poziomu listy Cennika i listy Zasobów dostępna jest operacja seryjna: Zmiana parametrów Comarch Mobile Sprzedaż. Dzięki tej operacji możliwe jest seryjne zaznaczenie lub odznaczenie parametru Dostępny w Mobile na zaznaczonych pozycjach listy.
