Dostępność kartotek towarowych w aplikacji

Aby kartoteki z wybranej grupy towarowej były widoczne w aplikacji Comarch Mobile należy na zakładce Dodatkowe karty towaru zaznaczyć opcję [Dostępny w Mobile]. Towar wysyłany jest na dane stanowisko sprzedaży mobilnej jeżeli spełnia dwa warunki:

  • Ma zaznaczony parametr Dostępny w Mobile
  • Należy do grupy wybranej w konfiguracji danego stanowiska sprzedaży mobilnej (i/lub którejś z jej podgrup) w menu Start/Konfiguracja/ Firma/ Urządzenia mobilne/ Stanowiska)

Po zaznaczeniu pola i wykonaniu synchronizacji towar będzie widoczny na urządzeniu mobilnym.

Formularz towaru – parametr Dostępny w Mobile

Na nowo dodanych pozycjach cennikowych parametr Dostępny w Mobile jest domyślnie zaznaczony. Ponadto w bazach skonwertowanych z wcześniejszych wersji Comarch ERP Optima parametr jest domyślnie zaznaczony na wszystkich pozycjach cennikowych.

Z poziomu listy Cennika i listy Zasobów dostępna jest operacja seryjna: Zmiana parametrów Comarch Mobile Sprzedaż. Dzięki tej operacji możliwe jest seryjne zaznaczenie lub odznaczenie parametru Dostępny w Mobile na zaznaczonych pozycjach listy.

Okno operacji seryjnej Zmiana parametrów Comarch Mobile Sprzedaż
Uwaga
Pozycje cennikowe z zaznaczonym parametrem Karta nieaktywna nie są synchronizowane do Comarch Mobile.
Uwaga
Jeżeli na urządzenie nie zostanie wysłana cena, która jest ceną domyślną wybraną na towarze(-ach) wysłanym na urządzenie, to jako cena domyślna dla tego towaru ustawi się pierwsza cena (wg ID w bazie mobilnej) wysłana na urządzenie mobilne.

Czy ten artykuł był pomocny?