
Karta kontrahenta składa się z trzech sekcji:
- Pulpit
- Informacje
- Aktywności
Przejście do konkretnej sekcji następuje po kliknięciu na Pulpit, Informacje lub Aktywności.
W każdej z sekcji w górnym pasku aplikacji są dostępne:
- ikonka
, która umożliwia powrót do wcześniejszego ekranu w aplikacji
- kod i nazwa kontrahenta
1. Sekcja Pulpit

Pulpit kontrahenta podzielony jest na pięć obszarów:
- Najbliższe działania – prezentowane jest najbliższe działanie CRM oraz przycisk [Zobacz wszystkie].

- Ostatnie dokumenty – prezentowane są trzy ostatnie dokumenty kontrahenta oraz przycisk [Zobacz wszystkie].

- Należności – prezentowane są należności kontrahenta oraz przycisk [Rozlicz].

- Kaucje – prezentowana jest kwota naliczonych kaucji oraz przycisk [Rozlicz].

- Sprzedaż – prezentowana jest wartość sprzedaży dla kontrahenta w ujęciu miesięcznym.

Naciśnięcie przycisku przeniesie użytkownika do okna z możliwością zmiany okresu miesięcznego na tygodniowy lub roczny.

2. Sekcja Informacje

Informacje o kontrahencie są podzielone na siedem obszarów:
1. Dane podstawowe
- Rodzaj kontrahenta
- Numer NIP kontrahenta
- Adres główny kontrahenta
2. Kontakty
- Informacja o tym, jakie formy kontaktu posiada kontrahent.
3. Inne adresy
- Informacja o tym, jakie adresy posiada kontrahent.
4. Zgody
- Informacja o liczbie zgód udzielonych przez kontrahenta.
5. Informacje księgowe
- Status kontrahenta
- Rodzaj kontrahenta
- Informacja o tym, czy kontrahent jest płatnikiem VAT
- Informacja o tym, czy dokumenty wystawione na kontrahenta będą wysyłane do KSeF
- Informacja o tym, czy kontrahent jest rolnikiem ryczałtowym
6. Płatność i realizacja
- Dystrybutorzy/Magazyny – magazyny udostępnione dla kontrahenta
- Towary – grupa towarów udostępniona dla kontrahenta
- Waluta
- Domyślna forma płatności
- Kontrahent główny
7. Osoby kontaktowe
- Lista osób kontaktowych danego kontrahenta
Przy każdej sekcji prezentowana jest ikonka , która umożliwia zwinięcie danej sekcji. Domyślnie każda sekcja jest rozwinięta.
3. Sekcja Aktywności

Aktywności kontrahenta podzielone są na obszary:
- Wszystkie
- Dzisiaj
- Wczoraj
- Ostatnie 7 dni
- Ostatnie 30 dni
W poszczególnych obszarach prezentowane są informacje o wystawionych dokumentach sprzedaży wraz z datą, godziną i numeratorem dokumentu.
W przypadku braku wystąpienia aktywności prezentowany jest poniższy ekran z komunikatem:
