Funkcjonalność ta umożliwia większą kontrolę działań pracownika. Wszystkie wizyty wymagające potwierdzenia, dopóki nie zostaną potwierdzone, nie będą dostępne do realizacji w Comarch Mobile.
W celu skonfigurowania wymagalności potwierdzania wizyt z określonymi wzorcami należy:
- Na definicji wzorca wizyty ustawić parametr [Wymagaj potwierdzenia] na [Tak]

- Zmienić parametr RequireVisitConfirmation na ’1′ w plikach konfiguracyjnych znajdujących się w katalogu: C:\Program Files (x86)\Comarch Mobile\Serwer synchronizacji\Methods, który jest odpowiedzialny za to, czy tworzone wizyty w aplikacji wymagają potwierdzenia w centrali. Dla systemu Comarch ERP Optima dodatkowo należy dokonać zmian w procedurze CDN.Mobile_Android_EksportKonfig (Programmability/StoredProcedures/ Mobile_Android_EksportKonfig). Parametr ten jest opisany TUTAJ.
Po ustawieniu ww. parametru wizyta po zaplanowaniu przez Operatora będzie miała status „niezatwierdzony” i ustawioną automatycznie opcję [Wyślij po zaplanowaniu].

Z poziomu listy działań będzie prezentowana kolorem zielonym. Do momentu potwierdzenia wizyty w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie niemożliwa będzie realizacja wizyty.

Po synchronizacji, w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie kierownik ma możliwość zatwierdzenia, odrzucenia bądź przeniesienia wizyty na inny termin. Po wykonaniu kolejnej synchronizacji z poziomu urządzenia mobilnego (pobraniu potwierdzenia) przedstawiciel będzie miał możliwość realizacji wizyty.