Konfiguracja systemu Comarch ERP Optima na potrzeby aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie
Dodanie operatorów
Przy współpracy z Comarch ERP Optima, aby była możliwość logowania w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie należy dodać Operatorów w rozwijalnym drzewie [Konfiguracji] odszukać gałąź [Operatorzy].
Dodanie Pracownika i przypisanie mu uprawnień do aplikacji
W systemie Comarch ERP Optima ustawienia na potrzeby aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie znajdują się karcie pracownika. Kolejnym krokiem jest dodanie Pracowników oraz ustawienie im odpowiednio uprawnień do aplikacji. Do panelu pracowników przechodzimy przez wybranie [Ogólne\ Pracownicy].


Brak – operator nie będzie posiadał uprawnień do logowania w Mobile Zarządzanie,
Użytkownik – będą uprawniały operatora do modułów: kalendarz, kontrahenci, rejonów, raportów i planowania działań,
Administrator – będą uprawniały operatora do modułów: kalendarz, kontrahenci, rejonów, raportów, konfiguracji i planowania działań dla wszystkich Przedstawicieli Handlowych.

Uwaga
Konfiguracja Mobile Monitorowanie i dostępu do modułu Trasy i Wiadomości w Mobile Zarządzanie została opisana TUTAJ.

Uwaga
Aby system działał poprawnie należy pamiętać, że dany Operator musi być przypisany tylko do jednego Pracownika na karcie pracownika.

Uwaga
Aby można się było zalogować do aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie na danego Operatora, musi być on powiązany z Pracownikiem oraz konieczne jest ustawienie hasła.