Raporty

Raporty są dostępne z poziomu menu głównego po wybraniu kafla Raporty, a także z poziomu:
  • Karty Kontrahenta
  • Listy Kontrahentów
  • Karty towaru
  • Dużej kalkulacji podczas dodawania pozycji na dokument
  • Listy pozycji dokumentu
Raporty
Domyślnie w aplikacji znajdują się następujące raporty systemowe:
  • Raport dobowy przedstawiciela – prezentuje listę wystawionych dokumentów, zapisów kasowych oraz stanów na magazynie mobilnym
  • Kontrahenci bez transakcji – prezentuje listę kontrahentów, którzy w określonym przedziale czasu nie dokonali żadnej transakcji
  • Podsumowanie dnia – prezentuje wykonane w danym dniu operacje m.in dane dotyczące wizyt, wystawionych dokumentów, rozliczonych zobowiązań
  • Ranking kontrahentów kupujących towar – pokazuje kontrahentów najczęściej kupujących dany towar
  • Ranking towarów zakupionych przez kontrahenta – pokazuje, które towary kontrahent najczęściej kupuje
  • Sprzedaż i ilość wizyt – sprzedaż towarów i ilości odbytych wizyt w wybranym okresie
  • Sprzedaż i ilość wizyt kontrahenta - sprzedaż towarów i ilości odbytych wizyt w wybranym okresie dla kontrahenta
  • Sprzedaż – SKU (ang. Stock Keeping Unit) prezentuje sprzedaż towarów w wybranym okresie z podziałem na jednostki
  • Sprzedaż towarów wg kontrahenta – prezentuje sprzedaż towarów dla danych kontrahentów
  • Sprzedaż w okresach – prezentuje sprzedaż towarów w wybranym okresie
  • Wartość sprzedaży dla kontrahenta – prezentuje wartość sprzedaży w danym okresie czasu dla wybranego kontrahenta z uwzględnieniem dokumentów z innych centrów – raport jest również domyślnie dostępny z poziomu karty danego kontrahenta i z poziomu listy kontrahentów.
Raporty

Raport dobowy przedstawiciela

Raport ten prezentuje listę dokumentów, zapisów kasowych oraz stanów na magazynie mobilnym.
Raport dobowy przedstawiciela

Kontrahenci bez transakcji

Raport: Kontrahenci bez transakcji prezentuje listę kontrahentów, którzy w danym okresie nie dokonali żadnej transakcji.

Raporty: Kontrahenci bez transakcji
W celu zmiany parametrów wywołania raportu należy wybrać przycisk .
Raporty: Edycja parametrów raportu

Podsumowanie dnia

Okno prezentujące wygenerowany raport: Podsumowanie dnia.

Raporty: Podsumowanie dnia
W celu zmiany parametrów wywołania raportu należy wybrać przycisk:  . Edycja parametrów raportu umożliwia określenie daty oraz sposoby grupowania.
Raporty: Edycja parametrów raportu
Uwaga
Ze względu na brak obsługi wizyt handlowych w Comarch Mobile we współpracy z systemem Comarch ERP Optima, w pierwszych trzech wierszach dane nie będą generowane
Raport podsumowanie dnia: Sposób grupowania

Ranking kontrahentów kupujących towar

Ranking kontrahentów kupujących towar prezentuje kontrahentów, którzy zakupili wybrany towar w zadanym okresie czasu. Na podstawie danych wyświetlonych w takim raporcie uzyskamy również informację ile wyniosła wartość sprzedaży dla tych kontrahentów. W raporcie pod uwagę brane są faktury sprzedaży oraz paragony.

Raporty: Edycja parametrów raportu
Raporty: Ranking kontrahentów kupujących towar

Raport ten jest również dostępny domyślnie z poziomu karty danego towaru. Po wybraniu danego towaru przy wyświetleniu parametrów raportu, towar zostanie automatycznie wybrany. Istnieje natomiast możliwość zmiany kontrahenta, poprzez wybór z listy.

Ranking towarów zakupionych przez kontrahenta

Raport przedstawiający ranking towarów zakupionych przez kontrahenta w wybranym przez operatora okresie czasu jest tworzony na podstawie informacji znajdujących się w bazie mobilnej. W raporcie pod uwagę brane są faktury sprzedaży oraz paragony.
Raporty: Edycja parametrów raportu
Na wyświetlonej liście kontrahentów istnieje możliwość:
  1. Odfiltrowanie wyświetlonej listy kontrahentów poprzez naciśnięcie ikony lupy.
  2. Założenia karty nowego kontrahenta poprzez wybranie ikony  wyświetlonej na action barze. Dodany kontrahent zostaje automatycznie wybrany jako jeden z parametrów raportu.
  3. Weryfikacja kontrahenta w systemie VIES poprzez naciśnięcie ikony wyświetlonej na action barze. Kontrahent dodany za pomocą tej opcji, zostaje automatycznie wybrany jako jeden z parametrów raportu.
Raporty: Edycja parametrów raportu
Raport ten jest również domyślnie dostępny z poziomu karty danego kontrahenta, listy kontrahentów i listy pozycji dokumentów. Po wybraniu danego kontrahenta przy wyświetleniu parametrów raportu, kontrahent zostanie automatycznie wybrany. Istnieje natomiast możliwość zmiany towaru, poprzez wybór z listy.

Sprzedaż SKU

Raport prezentuje sprzedaż towarów w wybranym okresie z podziałem na jednostki
Raporty: Sprzedaż SKU
W celu zmiany parametrów wywołania raportu należy wybrać przycisk: . Edycja parametrów raportu umożliwia określenie daty początkowej oraz końcowej.
Raporty: Edycja parametrów raportu
 

Sprzedaż towarów wg kontrahenta

Raport prezentuje sprzedaż różnych towarów w wybranym okresie dla określonego kontrahenta.
Raporty: Sprzedaż towarów wg kontrahenta
W celu zmiany parametrów wywołania raportu należy wybrać przycisk: . Edycja parametrów raportu umożliwia określenie daty początkowej oraz końcowej.
Raporty: Edycja parametrów raportu
 

Sprzedaż w okresach

Raport prezentuje sprzedaż towarów w wybranych okresach czasowych z możliwością grupowania wg: dnia, tygodnia, miesiąca, roku.
Raporty: Sprzedaż w okresach, ustawienia

Widok wygenerowanego raportu: Sprzedaż w okresach:

Raporty: Sprzedaż w okresach

Wartość sprzedaży dla kontrahenta

Raport prezentuje wartość sprzedaży netto oraz brutto dla danego kontrahenta w określonym przedziale czasu.
Raporty: Wartość sprzedaży dla kontrahenta
  W celu zmiany parametrów wywołania raportu należy wybrać przycisk: . Edycja parametrów raportu umożliwia określenie daty początkowej oraz końcowej.
Raporty: Edycja parametrów raportu

Raport ten jest również domyślnie dostępny z poziomu karty danego kontrahenta, jak i z list kontrahentów. Po wybraniu danego kontrahenta przy wyświetleniu parametrów raportu, kontrahent zostanie automatycznie wybrany.