Istnieje możliwość ustawienia, aby WH zaplanowane przez Przedstawiciela Handlowego wymagały potwierdzenia przez Kierownika. Opcja dostępna jest po zaznaczeniu parametru dostępnego w systemie Comarch ERP XL na konfiguracji danego oddziału (zakładka: Wizyty) [Wymagaj potwierdzenia]
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/20220/wp-content/uploads/2018/08/wy_po-300x245.png)
Po ustawieniu ww. parametru wizyta po zaplanowaniu przez Operatora będzie miała status „niezatwierdzony” i ustawioną automatycznie opcję [Wyślij po zaplanowaniu].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/20220/wp-content/uploads/2018/08/wiz-279x300.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/20220/wp-content/uploads/2019/12/Zaplanowana-WH-która-wymaga-potwierdzenia-przez-kierownika.png)
Po synchronizacji, w systemie Comarch ERP XL lub aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie, kierownik ma możliwość zatwierdzenia, odrzucenia bądź przeniesienia wizyty na inny termin. Po wykonaniu kolejnej synchronizacji z poziomu urządzenia mobilnego (pobraniu potwierdzenia) przedstawiciel będzie miał możliwość realizacji wizyty.