Planowanie wizyt z elementem ZSR w Comarch Mobile Zarządzanie

Obsługa planowania wizyt z elementem: Realizacja czynności serwisowych polega na przypięciu czynności ze zleceń serwisowych podczas planowania wizyty, które powinny zostać zrealizowane w trakcie realizacji tej wizyty u danego kontrahenta.

Jeżeli do wybranego wzorca wizyty utworzonego w systemie ERP XL przypięty jest co najmniej jeden element typu: Realizacja czynności serwisowych, wówczas podczas planowania wizyty w Comarch Zarządzanie będzie wyświetlana dodatkowa sekcja Czynności serwisowe.

Dodatkowa sekcja: Czynności serwisowe w oknie planowania wizyty.

W sekcji Czynności serwisowe użytkownik ma możliwość wyboru ustawienia:

Ręcznie – domyślnie zaznaczone, oznacza że użytkownik będzie sam decydował, które czynności spośród niezrealizowanych powinny zostać dodane do wizyty, lub

Automatyczne (wszystkie niezrealizowane) – po przełączeniu na tą opcję zostaną dodane wszystkie niezrealizowane czynności, które pochodzą ze zlecenia wystawionego na kontrahenta, na którego planowana jest wizyta.

Okno Czynności serwisowe z przypisanymi czynnościami
Uwaga
Jeżeli żadna z czynności nie zostanie przypisana do wizyty, będzie widoczny komunikat „Brak dodanych czynności”.

Po wybraniu opcji w sekcji Czynności serwisowe wyświetli się nowe okno z listą niezrealizowanych czynności, które pochodzą ze zleceń wystawionych na danego kontrahenta, na którego planowana jest wizyta.

Okno z listą czynności możliwych do przypisania

Uwaga
Jeżeli na wzorcu wizyty znajduje się kilka elementów typu: Realizacja czynności serwisowych, po zaznaczeniu czynności pojawi się dodatkowa opcja „Wszystkie elementy typu: Realizacja czynności serwisowych”, która będzie zaznaczona domyślnie.

Okno z listą czynności możliwych do przypisania i kilkoma elementami typu: realizacja czynności serwisowych

Aplikacja Comarch Mobile Zarządzanie i zakładka [Działania] zostały opisane TUTAJ.

Podgląd zaplanowanej, zrealizowanej i odrzuconej wizyty

Widok zaplanowanej wizyty serwisowej z elementami: Realizacja czynności serwisowych, Rejestracja zlecenia serwisowego wraz z ich opisami prezentuje poniższy rysunek.

Widok zaplanowanej wizyty z jej elementami

Widok zrealizowanej wizyty serwisowej przedstawia informacje: o ilości czynności zrealizowanych do ilości wszystkich czynności przypiętych do elementu Realizacji czynności serwisowych oraz informacje o ilości zarejestrowanych dokumentów ZSR z ich łączną wartością netto i brutto dla elementu Rejestracja zlecenia serwisowego prezentuje poniższy rysunek.

Widok wizyty wraz z zrealizowanymi elementami

Widok wizyty handlowej z odrzuconymi elementami z informacją o powodzie odrzucenia prezentuje poniższy rysunek.

Widok wizyty z odrzuconymi elementami

Element: Realizacja czynności serwisowych

W podglądzie elementu: Realizacja czynności serwisowych wyświetlane są informacje takie, jak:

nazwa czynności,

numer ZSR, z którego pochodzi czynność,

ilość zrealizowana dla czynności,

checkbox. Zaznaczony checkbox oznacza, że czynność została zrealizowana.

Podgląd elementu: Realizacja czynności serwisowych

Element: Rejestracja zlecenia serwisowego

W podglądzie elementu: Rejestracja zlecenia serwisowego prezentowane są sekcje:

[Dokumenty], w której wyświetlane są informacje o numerach zarejestrowanych dokumentów ZSR,

[Opis realizacji], o ile został dodany. W innym przypadku wyświetlany będzie komunikat: „Brak opisu”.

Podgląd elementu: Rejestracja zlecenia serwisowego

Czy ten artykuł był pomocny?