Dodawanie kolejnych urządzeń do istniejących zleceń serwisowych
W Comarch Mobile Serwis możliwe jest dodawanie urządzeń na zleceniu pochodzącym z Centrali oraz na tym utworzonym w aplikacji mobilnej do momentu, gdy zlecenie:
- ma status Do realizacji
- zostało zatwierdzone (o ile zatwierdzenie zlecenia miało miejsce w aplikacji mobilnej i nie zostało jeszcze poddane synchronizacji)
Na zleceniu serwisowym w sekcji urządzeń serwisowych dostępna jest ikona plusa:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2021/10/Screenshot_2-1.png)
Usuwanie urządzeń ze zlecenia serwisowego
W menu kontekstowym urządzenia na zleceniu serwisowym znajduje się opcja Usuń, która umożliwia usuwanie urządzeń w momencie, gdy zlecenie zostało utworzone w Centrali lub aplikacji mobilnej i:
- ma status Do realizacji lub
- zostało zatwierdzone (o ile zatwierdzenie zlecenia miało miejsce w aplikacji mobilnej i nie zostało jeszcze poddane synchronizacji).
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2021/10/Screenshot_1-1.png)
W momencie wybrania opcji Usuń pojawi się komunikat:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20211022_143814.jpg)
Jeżeli urządzenie zostało przypięte do czynności, to w dalszym kroku w momencie wybrania opcji Tak wyświetli się komunikat:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20211022_143949.jpg)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20211022_144038.jpg)