W aplikacji Comarch Mobile umożliwiono podgląd, modyfikację oraz realizację czynności serwisowych z poziomu kafla Terminarz. Po kliknięciu w wybrany dzień zostaną wyświetlone podstawowe informacje dotyczące rodzaju aktywności. Czynności serwisowe oznaczone są ikoną .
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2022/12/Screenshot_2022-12-30-12-28-37-295-edit_com.comarch.mobile.vendor.core_.jpg)
W prawym górnym rogu danego dnia w terminarzu znajduje się liczba zaplanowanych czynności serwisowych. Dla rozróżnienia liczba ta będzie podana w kolorze pomarańczowym.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2022/12/screen12-1.jpg)
Na czynnościach serwisowych wyświetlane są informacje dotyczące m.in. kontrahenta, adresu czy serwisanta. Użytkownik ma możliwość dostosowania wyświetlanych informacji do własnych potrzeb w kaflu Ustawienia w sekcji Parametry aplikacji (więcej informacji znajduje się TUTAJ).
Tak jak w przypadku działań CRM, czynności serwisowe prezentowane są w kaflu Terminarz w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2023/01/mc_tg_dzien.jpg)
W zakładkach Zaplanowane i Przeterminowane na danej czynności serwisowej zaprezentowana jest jej nazwa oraz kod i nazwa kontrahenta docelowego.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2023/01/zapl_prz.jpg)
W terminarzu wyświetlane są wszystkie czynności serwisowe przypisane do danego serwisanta. W sytuacji, kiedy do jednej czynności jest przypisanych kilku serwisantów, to czynność serwisowa jest widoczna u każdego z nich.
W ustawieniach kafla Terminarz została dodana sekcja Pokazuj. W sekcji tej znajduje się opcja Czynności serwisowe. Jej zaznaczenie spowoduje pokazanie czynności serwisowych w terminarzu. Domyślnie opcja ta jest odznaczona.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2022/12/screen13-2.jpg)
Funkcjonowanie czynności serwisowych w kaflu Terminarz
Analogicznie jak w przypadku kafla Serwis, naciśnięcie w terminarzu na wybraną czynność serwisową spowoduje otwarcie okna tej czynności.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2022/12/screen9.jpg)
Po wybraniu przycisku otworzy się menu kontekstowe analogicznie jak w kaflu Serwis. Opcje te będą różne w zależności od statusu czynności.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2022/12/screen11.jpg)
Realizacja czynności serwisowych z poziomu kafla Terminarz przebiega analogicznie, jak w przypadku realizacji czynności w kaflu Serwis. Oznacza to, że w momencie zakończenia realizacji czynności zostanie wyświetlona zakładka Ogólne z dokumentu ZSR, dla którego zaplanowano daną czynność serwisową. Po wyjściu z dokumentu, aplikacja powróci do widoku terminarza, z którego rozpoczęto realizację danej czynności.