Dodawanie danych kontaktowych kontrahenta
W sekcji: Kontakty istnieje możliwość dodania danych kontaktowych kontrahenta przypisanych do adresu głównego. Okno dodawania kontaktów w aplikacji mobilnej zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.
– Dodanie kontaktu
– Usunięcie kontaktu
Dodawanie innych adresów kontrahenta
W sekcji: Inne adresy lub z poziomu menu kontekstowego z opcji Dodaj adres istnieje możliwość dodania adresów dodatkowych. Okno dodawania adresu zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.
Po uzupełnieniu wymaganych pól i zapisie adres zostaje dodany do sekcji: Inne adresy. Użytkownik może modyfikować wprowadzone dane za pomocą przycisków: Edytuj , Usuń lub dodać kolejny adres do sekcji: Inne adresy za pomocą przycisku: Dodaj . Istnieje możliwość przypisania osoby kontaktowej do adresu.
Od wersji Comarch Mobile 2024.0 i systemu ERP XL 2024.0.0 została wprowadzona możliwość wybrania nowego typu adresu: Korespondencyjny.
Na karcie kontrahenta może zostać dodany tylko jeden adres o typie Korespondencyjny. Przy próbie zatwierdzenia nowego adresu jako korespondencyjny, gdy w Comarch Mobile już istnieje inny taki adres, wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat jak poniżej. W zależności od opcji, która zostanie wybrana:
- Ok– użytkownik potwierdza zastąpienie wcześniejszego adres korespondencyjnego nowym,
- Anuluj – rezygnacja ze zmiany dodanego wcześniej adresu korespondencyjnego.
Dodawanie osób kontaktowych kontrahenta
W sekcji: Osoby kontaktowe istnieje możliwość dodania osoby kontaktowej kontrahenta poprzez naciśnięcie przycisku: . Okno dodawania osoby kontaktowej zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.
Pole Nazwisko jest polem obowiązkowym, bez wypełniania, którego nie będzie możliwy zapis osoby kontaktowej.
Zapisana osoba kontaktowa będzie dostępna w sekcji: Osoby kontaktowe. W sekcji tej użytkownik może modyfikować wprowadzone dane za pomocą przycisków: Edytuj , Usuń lub dodać kolejną osobę kontaktową za pomocą przycisku: Dodaj .