Spis treści
Lista rozbieżności przyjęcia towarów (Enterprise)
Proces przyjęcia składa się z dwóch etapów:
- skanowanie wszystkich dostępnych artykułów
- weryfikacja, czy występują rozbieżności (brakujące/dodatkowe artykuły)
W oknie przyjęcia dostępny jest przycisk [Pokaż nieprzyjęte artykuły]. Na liście pozycji wyświetlone zostaną tylko te elementy, w których system wykrył rozbieżność czyli gdy oczekiwana ilość artykułów jest różna od ilości artykułów przyjętych.
W momencie braku rozbieżności i wybraniu przycisku [Pokaż nieprzyjęte artykuły], na stanowisku POS zostanie wyświetlony komunikat: Nie znaleziono rozbieżności. Wszystkie oczekiwane artykuły zostały przyjęte.
Skanowanie artykułów w przypadku niezgodności
Istnieją trzy możliwości skanowania/dodania ręcznego artykułów na listę rozbieżności:
- Użytkownik skanuje artykuł, który jest widoczny na liście
- Użytkownik skanuje nowy artykuł, którego nie ma na liście
- Użytkownik skanuje artykuł, który został przyjęty prawidłowo i nie jest widoczny na liście – po zeskanowaniu takiego artykułu na stanowisku POS zostanie wyświetlony komunikat: Artykuł [nazwa artykułu] został już przyjęty w całości. Czy na pewno chcesz dodać go do listy rozbieżności?