Z poziomu okna Szczegóły kontrahenta biznesowego/detalicznego, zakładki Członkowie rodziny/Osoby kontaktowe (w zależności od typu kontrahenta) lub okna Edycja kontrahenta detalicznego/biznesowego (sekcja domyślnie ukryta) istnieje możliwość:
- Podejrzenia szczegółów danych członka rodziny/osoby kontaktowej
- Edycji danych (w tym zgód) członka rodziny/osoby kontaktowej
- Dodania nowego członka rodziny/osoby kontaktowej
W oknie dodawania/edycji członka rodziny/osoby kontaktowej prezentowane są pola:
- Tytuł
- Imię – domyślnie obowiązkowe
- Nazwisko – domyślnie obowiązkowe
- Typ relacji – umożliwia wybranie jednej z opcji zdefiniowanych w systemie ERP (przykładowo: Ojciec, Matka, Syn, Córka). Dotyczy członka rodziny.
- Stanowisko – umożliwia wybranie jednej z opcji zdefiniowanych w systemie ERP (przykładowo: Administrator, Dyrektor, Pracownik, Menadżer). Dotyczy osoby kontaktowej.
- Data urodzenia –zawiera pola: Dzień, Miesiąc (z możliwością wyboru z listy rozwijalnej), Rok. Dotyczy członka rodziny.
- Telefon
- Adres e-mail
- Zgody
Uwaga
W zarządzaniu widokiem można określić pola obowiązkowe do wypełnienia przy dodawaniu nowej osoby kontaktowej/członka rodziny.
Z poziomu okna Edycja członka rodziny/osoby kontaktowej możliwe jest również usunięcie osoby kontaktowej/członka rodziny.
Czy ten artykuł był pomocny?
( 1 )
( 0 )