Okno Lista transakcji dostępne jest po wybraniu [Raporty i rozliczenia] → [Lista transakcji].
W oknie istnieje możliwość obsłużenia sytuacji, w których stanowisko POS uległo awarii i zachodzi potrzeba wycofania transakcji:- po jego ponownym uruchomieniu
- na innym stanowisku POS w ramach danego centrum
Na liście prezentowane są kolumny:
- Data operacji
- Kod kasjera
- Kwota
- Waluta
- Status – przyjmuje wartości: Płatność, Płatność – anulowane, Zwrot, Zwrot – anulowane
W górnej części okna znajduje się pole filtra tekstowego umożliwiające przeszukiwanie listy na podstawie kwoty oraz kodu kasjera.
Wyszukiwanie można również zawęzić przy pomocy rozwijalnych filtrów:
- Kwota
- Kasjer
- Waluta
- Status
Z poziomu listy operator posiadający odpowiednie uprawnienie ma możliwość:
- przy pomocy przycisku [Cofnij] – wycofania zrealizowanej kartą płatniczą transakcji. Wycofanie transakcji możliwe jest na każdym stanowisku POS w danym centrum.
- przy pomocy przycisku [Zwrot ręczny] – wycofania transakcji, która nie jest dostępna/zarejestrowana w aplikacji