Aktualizacja etykiet

Aktualizacja etykiet

Oznaczanie cen i etykietowanie artykułów to powszechnie stosowane procesy detaliczne w sklepach, stosowane w przypadku zmiany cen artykułów, np. w związku z wyprzedażami sezonowymi lub ofertami handlowymi.

Kafel [Aktualizacja etykiet], dostępny z poziomu [Back office] umożliwia podpięcie własnego wydruku utworzonego i przypiętego do stanowiska POS w systemie ERP.

W systemie Comarch ERP Enterprise należy określić schemat numeracji dla pola Etykiety cenowe w aplikacji Konfiguracja -> funkcja Sprzedaż Wielokanałowa -> podfunkcja Comarch POS -> zakładka Sprzedaż.

Kafel [Aktualizacja etykiet]

Uwaga
Konfiguracja definicji wydruku dostępna jest w systemie Comarch ERP Enterprise, skąd przesyłana jest na stanowiska POS. W przypadku gdy skonfigurowanych jest więcej niż jedna definicja wydruku, na stanowisku POS możliwy jest standardowy wybór definicji.

Po wybraniu kafla [Aktualizacja etykiet] prezentowana jest list zadań etykietowania cen utworzonych w systemie Comarch ERP Enterprise na podstawie cenników. Opcja podglądu otwiera określone zadanie i zaktualizuje informacje o nim w POS Agent. Zadanie związane z etykietami cenowymi obejmuje listę produktów z nowymi cenami oraz ilościami wynikającymi ze zliczenia za pomocą Comarch Backoffice. Lista ma charakter wyłącznie do odczytu ponieważ cały proces etykietowania odbywa się w aplikacji Comarch Backoffice. Aplikacja Comarch POS umożliwia wyłącznie podgląd procesu i drukowanie etykiet.

W systemie ERP możliwe jest przypisanie definicji wydruku do:

  • artykułu
  • kategorii artykułów sprzedaży (grupy produktów)

W systemie Comarch ERP Enterprise po utworzeniu nowego cennika sprzedaży z definicjami cen, należy go wyeksportować przed wygenerowanie etykiet cenowych. Po utworzeniu definicji cen dla nowych artykułów należy przypisać te produkty do listy asortymentowej kanału sprzedaży i wyeksportować.

Po wyeksportowaniu takiego cennika należy uruchomić aplikację Utwórz zadania aktualizacji naklejek wybierając datę rozpoczęcia i zakończenia zadania, a także definicję cen i listę cenników. Po zakończenia działania utworzone zostają etykiety dostępne w aplikacji Aktualizacje naklejek.

W celu wyeksportowania ich do aplikacji Comarch POS należy uruchomić aplikację Działania eksportu POS.

Po wyborze kafla wyświetlane jest okno, które pozwala na przejrzenie zadań związanych z aktualizacją etykiet.

Na liście aktualizacji etykiet prezentowane są kolumny:

  • Nazwa zadania
  • Stan – z dostępnymi opcjami:
    • Anulowany
    • Nierozpoczęty
    • Przeterminowany
    • W trakcie
    • Zakończony
  • Data rozpoczęcia
  • Data ważności
  • Priorytet (domyślnie ukryta)
  • Data ukończenia (domyślnie ukryta)

 

W górnej części okna znajduje się filtry rozwijane:

  • Stan – z dostępnymi opcjami:
    • Anulowany
    • Nierozpoczęty
    • Przeterminowany
    • W trakcie
    • Zakończony
  • Data rozpoczęcia
  • Data ważności
  • Priorytet
  • Data ukończenia

Funkcjonalność aktualizacji etykiet jest dodatkowo prezentowana na liście zadań jako zadanie do wykonania.

Czy ten artykuł był pomocny?