Lista zadań

Lista zadań

Uwaga
W celu aktywowania funkcjonalności na stanowisku Comarch POS należy aktywować parametr: Aktywuj listy zadań w systemie Comarch ERP Enterprise. Parametr dostępny jest z poziomu aplikacji Kanały sprzedaży → zakładka Comarch POS → sekcja Ogólne.

Lista zadań pozwala na wysyłanie użytkownikom pracującym na stanowiskach POS przypomnień o:

  • zamówieniach sprzedaży do realizacji, pobranych z systemu ERP, prezentowane z odpowiednim statusem realizacji z dedykowanego słownika w systemie ERP
  • dokumentach gotowych do przyjęcia
  • dokumentach inwentaryzacyjnych, które zostały wygenerowane lub są otwarte
  • dokumentach oczekujących na realizację przez centralę, na przykład zwroty do magazynu centralnego na koniec sezonu
  • nowym wymaganiu aktualizacji etykiet

Informacja o ilości zadań wyświetlana jest na podstawie zamówień sprzedaży aktualizowanych podczas synchronizacji.

Jeżeli na stanowisku POS pojawi się nowy obiekt, który prezentowany jest na liście zadań, wyświetlony zostanie obok zegara aplikacji ikona informująca o ilości nowych obiektów do realizacji.

Lista zadań w górnym menu

Po otworzeniu listy zadań ikona zmieni kolor na biały, pozostawiając przy tym cały czas wyświetlaną liczbę zadań . Kolor ikony określa czy na stanowisku pojawiło się nowe zadanie.

 

Po wybraniu ikony zostanie otworzona lista zadań, na której znajdują się informacje o:

  • obiekcie, którego dotyczy zadanie (w tym przypadku określony status zamówienia)
  • liczbie obiektów/akcji z ich statusem (w tym przypadku liczba zamówień o określonym statusie)
Lista zadań do przetwarzania z uwzględnionymi statusami
Lista zadań do przetwarzania z uwzględnionymi statusami

Czy ten artykuł był pomocny?