Menu Back office
Wprowadzenie podziału informacji o stanach magazynowych na poszczególne magazyny pozwala uniknąć błędów w synchronizacji, które powodują, że część dokumentów nie synchronizuje się z systemem ERP z powodu niewystarczającej ilości towarów dostępnych w danym magazynie.
W celu zapewnienia ciągłej pracy, również w trybie offline, wprowadzona została Usługa POS Agent, która dostarcza aktualnych informacji o stanie magazynowym na każdej stacji POS.
Menu Back office pozwala na obsługę dokumentów magazynowych na stanowisku POS.

- [Przyjęcie dostawy] – kafel ten otwiera listę dokumentów MM- gotowych do przyjęcia
- [Przesunięcia wewnętrzne] – pozwala na obsługę przesunięć pomiędzy magazynami przypisanymi do danego kanału
- [Wydanie towarów] – umożliwia:
- przygotowanie wysyłki
- sprawdzenie rejestru paczek
- [Aktualizacja etykiet] – otwiera listę z cenami do zaktualizowania
- [Korekty zasobów] – otwiera listę dokumentów PW i RW oraz umożliwia korektę zasobów towarów przy pomocy tych dokumentów
- [Inwentaryzacja] – otwiera listę dokumentów inwentaryzacji, umożliwia realizację odczytów (spisów towarów z natury)
- [Wydanie zewnętrzne] – otwiera listę dokumentów wydań zewnętrznych wygenerowanych na stanowisku POS
