W celu wyświetlenia dokumentu RLS należy z poziomu listy reklamacji zaznaczyć dokument oraz wybrać przycisk [Podgląd].
![Przycisk [Podgląd]](https://pomoc.comarch.pl/pos/wp-content/uploads/2019/06/RET_DOKUM_REKLAM_Przycisk-Podglad.png)
- zobaczyć informacje o przebiegu procesu reklamacyjnego
- uznać reklamację o statusie Do rozpatrzenia
- odrzucić reklamację o statusie Do rozpatrzenia, Uznana
- wydrukować reklamację

Pod szczegółami dotyczącymi usterki wyświetlone są kolejne etapy realizacji procesu reklamacji w postaci listy wszystkich akcji reklamacyjnych, ich dat oraz statusów dokumentu.
Reklamacja trafiła do systemu ERP w celu jej rozpatrzenia. W ciągu dwóch tygodni dokument zmienił swój status na Uznana, w związku z czym została wygenerowana korekta całościowa paragonu. Po zwrocie pieniędzy proces reklamacyjny można zamknąć.
