Najczęstsze problemy związane z uruchomieniem Comarch POS Agent Broker
W przypadku problemów z działaniem Comarch POS Agent Broker w pierwszej kolejności należy zweryfikować poprawność za pomocą linku:
http://adresIP/POSAgentBroker/health?Auth=MjhlMWUxMmEtNDc5OS00ZTRkLWIwMWMtNzk2ZDA2MmZmYjlj
W miejsce adresIP należy wstawić adres IP maszyny, na której zainstalowany jest Comarch POS Agent Broker.
Jeśli jest on zainstalowany w Comarch Auto Update na innym profilu niż profil główny należy skorzystać z linku:
http://adresIP/POSAgentBroker_nazwaProfilu/health?Auth=MjhlMWUxMmEtNDc5OS00ZTRkLWIwMWMtNzk2ZDA2MmZmYjlj
W miejsce nazwaProfilu należy wstawić odpowiednią nazwę profilu z Comarch Auto Update.
Jeśli link nie odpowiada lub komunikat wskazuje wartość Unhealthy należy zweryfikować:
- czy usługi Zookeeper oraz Kafka są uruchomione,
- czy w menadżerze internetowych usług informacyjnych pula aplikacji POSAgentBrokerPool jest uruchomiona.
Jeśli wszystko jest uruchomione, w dalszej kolejności należy zweryfikować pliki log dostępne pod ścieżką C:\Program Files (x86)\Comarch Retail\Comarch POS Agent Broker\Logs.