Najczęstsze problemy związane z uruchomieniem Comarch POS Agent Broker

Najczęstsze problemy związane z uruchomieniem Comarch POS Agent Broker

W przypadku problemów z działaniem Comarch POS Agent Broker w pierwszej kolejności należy zweryfikować poprawność za pomocą linku:

http://adresIP/POSAgentBroker/health?Auth=MjhlMWUxMmEtNDc5OS00ZTRkLWIwMWMtNzk2ZDA2MmZmYjlj

W miejsce adresIP należy wstawić adres IP maszyny, na której zainstalowany jest Comarch POS Agent Broker.

Jeśli jest on zainstalowany w Comarch Auto Update na innym profilu niż profil główny należy skorzystać z linku:

http://adresIP/POSAgentBroker_nazwaProfilu/health?Auth=MjhlMWUxMmEtNDc5OS00ZTRkLWIwMWMtNzk2ZDA2MmZmYjlj

W miejsce nazwaProfilu należy wstawić odpowiednią nazwę profilu z Comarch Auto Update.

Jeśli link nie odpowiada lub komunikat wskazuje wartość Unhealthy należy zweryfikować:

  • czy usługi Zookeeper oraz Kafka są uruchomione,
  • czy w menadżerze internetowych usług informacyjnych pula aplikacji POSAgentBrokerPool jest uruchomiona.

Jeśli wszystko jest uruchomione, w dalszej kolejności należy zweryfikować pliki log dostępne pod ścieżką C:\Program Files (x86)\Comarch Retail\Comarch POS Agent Broker\Logs.

Czy ten artykuł był pomocny?