Historia transakcji

Historia transakcji

Z poziomu okna Szczegóły kontrahenta biznesowego/detalicznego za pomocą przycisku [Historia transakcji], operator ma możliwość przejścia do historii transakcji danego kontrahenta.

Widoczność zgody w oknie Edycja kontrahenta detalicznego

Uwaga
Funkcja podglądu historii transakcji kontrahenta wymaga połączenia z usługą synchronizacji danych z systemem ERP (pracy w trybie online).
Historia transakcji kontrahenta

Na liście prezentowane są informacje na temat zakupionych, zwróconych, zamówionych oraz reklamowanych artykułów:

  • Artykuł – nazwa artykułu, informacje o cechach, atrybutach oraz kodzie EAN
  • Numer dokumentu – numer dokumentu, na którym znajduje się dany element oraz dokumentu źródłowego, z którego dany element pochodzi. Przykładowo dla jednego elementu będzie prezentowany numer paragonu oraz numer wygenerowanej do niego faktury.
  • Data utworzenia
  • Status – przyjmuje opcję: Sprzedany
  • Ilość – ilość danego elementu na dokumencie
  • Cena regularna – cena brutto, dla pojedynczej jednostki (bez względu na wartość w kolumnie Ilość)
  • Rabat – wartość brutto rabatu, dla pojedynczej jednostki (bez względu na wartość w kolumnie Ilość)
  • Cena końcowa – cena brutto, dla pojedynczej jednostki (bez względu na wartość w kolumnie Ilość)
Uwaga
Transakcje nie są grupowane ze względu na promocje pakietowe. Taka informacja prezentowana jest na podglądzie danego dokumentu.

Pole filtra tekstowego umożliwia wyszukiwanie artykułu na podstawie:

  • nazwy
  • kodu EAN
  • kodu pozycji
  • numeru dokumentu
  • cechy
  • atrybutu
  • kodu kreskowego dokumentu

Zawężenie listy możliwe jest również przy pomocy filtrów:

  • Status – przyjmujący wartości:
    • Sprzedany
  • Cena końcowa
  • Data utworzenia
  • Wartość dokumentu
  • Wartość dostępnych cech i atrybutów, na przykład Rozmiar, Numer handlowy

W historii transakcji uwzględniane są produkty z zatwierdzonych dokumentów:

Uwaga
W historii transakcji nie są uwzględniane dokumenty: niezatwierdzone, zainicjonowane, anulowane, oraz odrzucone.

Z poziomu listy istnieje możliwość:

  • Otworzenia do podglądu dokumentu związanego z każdym z elementów na liście przy pomocy przycisku [Podgląd]
  • wygenerowania reklamacji lub korekty dla elementów o statusie Sprzedany

 

Czy ten artykuł był pomocny?