Najczęstsze komunikaty błędów instalacji Comarch POS oraz Comarch POS Agent w Comarch Auto Update

[su_spoiler title=”Spis treści” open=”no” style=”fancy” icon=”caret” anchor=”” class=””]
Najczęstsze komunikaty błędów instalacji Comarch POS oraz Comarch POS Agent w Comarch Auto Update
1. Nie można załadować pliku lub zestawu ‘Microsoft.SqlServer.SqlClrProvider, Version=10.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91’ lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.
2. Cannot open backup device ‘C:\Comarch Auto Update\Downloads\Comarch Retail\numer wersji\Comarch Retail POS\POS2DB.bak’ Operating system error 3(System nie może znaleźć określonej ścieżki.). RESTORE DATBASE is terminating abnormally. Change database context to ‘master’.
3. Wystąpił błąd podczas konwersji bazy danych…
[/su_spoiler]

Najczęstsze komunikaty błędów instalacji Comarch POS oraz Comarch POS Agent w Comarch Auto Update

Nie można załadować pliku lub zestawu ‘Microsoft.SqlServer.SqlClrProvider, Version=10.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91’ lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.

Błąd „Nie można załadować pliku lub zestawu ‘Microsoft.SqlServer.SqlClrProvider, Version=10.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91’ lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.” spowodowany jest brakiem odpowiedniego komponentu w ścieżce C:\Comarch Auto Update\Downloads\components. W celu wyeliminowania błędu należy skontaktować się z asystą techniczną poprzez system SOZ, w celu otrzymania odpowiedniej paczki do pobrania. Konieczne będzie doinstalowanie ręcznie komponentów.

 

Cannot open backup device ‘C:\Comarch Auto Update\Downloads\Comarch Retail\numer wersji\Comarch Retail POS\POS2DB.bak’ Operating system error 3(System nie może znaleźć określonej ścieżki.). RESTORE DATBASE is terminating abnormally. Change database context to ‘master’.

 

W przypadku wystąpienia powyższego błędu należy ręcznie zrestorować na serwerze SQL backup bazy danych, dostępny w ścieżce C:\Comarch Auto Update\Downloads\Comarch Retail\numer wersji\Comarch Retail POS. W kolejnym kroku nazwę zrestorowanej bazy należy wprowadzić w konfiguracji komponentu Comarch POS w Comarch Auto Update, a następnie ponowić próbę instalacji.

 

Wystąpił błąd podczas konwersji bazy danych…

Gdy podczas instalacji Comarch POS pojawia się błąd związany z konwersją bazy danych, najprawdopodobniej w konfiguracji komponentu wprowadzone jest połączenie do bazy danych, która zawiera wgrane poprawki, bądź jest ona w innej wersji, niż instalowana. W takim wypadku należy zmienić nazwę bazy danych, na taką, która nie istnieje na serwerze bazodanowym.

Czy ten artykuł był pomocny?