Zgody
Zgody na przetwarzanie danych (np. Newsletter) prezentowane są:
- w oknie Edycja kontrahenta biznesowego/detalicznego:
- Szczegóły kontrahenta – domyślnie prezentowane zgody
- w oknie Edycja osoby kontaktowej/członka rodziny
Uwaga
Definiowanie zgód odbywa się po stronie systemu ERP.

Dla nowo dodawanego kontrahenta zgody są domyślnie odznaczone.
W aplikacji istnieje możliwość:
- Zarejestrowania wyrażenia lub wycofania różnych kategorii zgód (np. na przetwarzanie danych, marketing)
- Podejrzenia pełnej treści zgody poprzez najechanie myszką lub naciśnięcie na przycisk [szczegóły zgody]
- Wydrukowania formularza zgód przy pomocy przycisku [Drukuj formularz]
Uwaga
Zdefiniowane w systemie ERP zgody są domyślnie widoczne na stanowisku POS. Jednak modyfikacja kontenera ze zgodami z poziomu Modyfikuj widok → Zarządzanie widokami (polegająca np. na ukryciu jednej ze zgód) skutkuje brakiem domyślnej widoczności nowo zdefiniowanych w systemie ERP zgód.