Nowości i zmiany Comarch POS Backoffice w wersji 2022.5 – QF2022500.20221007.07

Uwaga
Do prawidłowego działania poprawki do Comarch POS Backoffice QF2022500.20221007.07 z programem Comarch ERP Altum wymagana jest instalacja poprawki QF2022500.20221007.03 dla Comarch ERP Altum i poprawki QF2022500.20221007.06 dla Comarch POS Agent.

Comarch POS Backoffice

Proces przyjęcia zamówienia zakupu (ERP: Altum)

W związku z rozwojem funkcjonalności tworzenia dokumentu przyjęcia towarów na podstawie zamówienia zakupu z poziomu stanowiska POS Backoffice, w systemie Comarch ERP Altum wprowadzone zostały dedykowane parametry. Na formularzu centrum -> zakładka Stanowisko POS -> edycja stanowiska POS Backoffice -> sekcja Dokumenty dodano parametry:

  • Wyświetlanie ceny zakupu na PZ (domyślnie odznaczony) – aktywacja parametru umożliwia prezentację cen zakupu na dokumencie PZ.
Cena zakupu w oknie przyjęcia zamówienia
  • Wyświetlanie przycisku Przyjmij Wszystko na PZ (domyślnie odznaczony) – parametr włącza dostępność przycisku [Przyjmij wszystko] na stanowisku POS Backoffice. Dzięki temu przycisku operator jest w stanie przyjąć wszystkie pozycje z zamówienia zakupu.

 

Dodano również możliwość realizacji jednego zamówienia zakupu na kilku stanowiskach. Na przykład jeżeli na jednym stanowisku POS/POS Backoffice zamówienie zakupu nie zostało w pełni zrealizowane, to istnieje możliwość kontynuowania realizacji na drugim powiązanym stanowisku.

Czy ten artykuł był pomocny?