Baza Wiedzy programu Comarch Retail POS 2019.5.3
Przejrzyj kategorie i wybierz temat, który Cię interesuje.
-
Instalacja
Instalacja aplikacji przy pomocy narzędzia Comarch ERP Auto Update oraz uruchomienie stanowiska POS.
-
Urządzenia zewnętrzne
Konfiguracja urządzeń zewnętrznych współpracujących z aplikacją: drukarka fiskalna, licznik wejść/wyjść, terminal płatniczy oraz szuflada kasowa.
-
Personalizacja aplikacji
Dostosowanie wyglądu aplikacji do potrzeb użytkownika, standardowe elementy, kafle, skróty klawiszowe, motywy oraz profile użytkownika.
-
Wspólne elementy
Standardowe elementy aplikacji: filtry, podstawowe przyciski okno autoryzacji itp. Opis funkcjonalności wspólnych dla obiektów aplikacji, takich jak: sposoby wyszukiwania dokumentów, atrybuty, skanowanie kontekstowe, limit stanu kasy francuskie przepisy VAT itp.
-
Otwarcie i zamknięcie dnia
Czynności rozpoczynające oraz kończące pracę na stanowisku POS.
-
Artykuły
Lista artykułów, podgląd artykułów, zdjęcia artykułów, fantomy, artykuły powiązane oraz weryfikacja stanów magazynowych w innych sklepach.
-
Kontrahenci
Lista kontrahentów, podgląd kontrahentów, dodawanie nowego kontrahenta, zgody, osoby kontaktowe, adresy.
-
Dokumenty
Lista dokumentów, wystawianie korekt, generowanie TAX FREE, ponowna fiskalizacja, promocje itp. Realizacja zamówień i ofert wystawianych na stanowisku POS oraz pobranych z systemu ERP. Realizacja przesunięć międzymagazynowych oraz obsługa reklamacji.
-
Raporty i rozliczenia
Dostęp do opcji dotyczących rozliczeń, możliwość sprawdzenia aktualnego stanu kasy, tworzenie raportów fiskalnych, rejestrowanie wpłat/wypłat kasowych, podgląd podsumowania dnia dla wybranej sesji użytkownika, zamknięcie dnia.
-
Praca w trybie Online\Offline
Zestawienie funkcji dostępnych na stanowisku POS w zależności od trybu pracy: Online\Offline.
-
Integracja
Integracja z innymi aplikacjami i systemami ERP.