Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji Comarch Retail POS należy we wstępnej konfiguracji:
-
- Uzupełnić
- Kod stanowiska POS – kod stanowiska POS zdefiniowany podczas dodawania nowego stanowiska z poziomu systemu ERP.
- Adres i port usługi danych POS – dane dotyczące komputera oraz portu, na którym działa usługa synchronizacji danych (między aplikacją Comarch Retail POS, a systemem ERP).
- Uzupełnić
-
- Wybrać język interfejsu stanowiska: polski, angielski (US), niemiecki, francuski, hiszpański, włoski.
- Po naciśnięciu przycisku [Konfiguracja bazy danych] zweryfikować i uzupełnić dane dostępowe do bazy stanowiska POS.
- Po zatwierdzeniu okien Konfiguracja bazy danych oraz Konfiguracja wstępna zostaje zainicjonowany proces synchronizacji danych pomiędzy systemem ERP, a aplikacją Comarch Retail POS. Wymiana danych nastąpi, jeżeli usługa synchronizacji danych działa poprawnie.
Uwaga
Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji Comarch Retail POS usługa musi być włączona. Konfiguracja usługi synchronizacji danych z systemem ERP odbywa się po stronie systemu ERP. Przed zatwierdzeniem Konfiguracji wstępnej naciskając przycisk [Sprawdź połączenie] można zweryfikować połączenie usługi synchronizacji danych.
W przypadku braku połączenia lub nieprawidłowej konfiguracji usługi synchronizacji zostanie wyświetlony komunikat:
Pierwsze uruchomienie
Szczegółowe informacje o zdarzeniach występujących na stanowisku POS rejestrowane są w logach. Domyślna ścieżka logów dla stanowiska POS to: C:\Retail\POS2\Logs