Kompletacja zamówienia (Enterprise)

Uwaga
Funkcjonalność Kompletacja zamówienia dostępna jest we współpracy z Comarch ERP Enterprise.

W aplikacji Comarch Retail POS wprowadzono możliwość przygotowania zamówień sprzedaży bezpośrednio w sklepie, poprzez kompletacje artykułów z dostępnych zasobów. Rozwiązanie zostało wprowadzone w celu usprawnienia pracy w sklepie: sprzedawca może teraz w każdej chwili otworzyć listę zadań i skompletować konkretne zamówienie sprzedaży czekające na realizację.

Po przygotowaniu zamówienia jego status aktualizuje się automatycznie i na tej podstawie klient jest informowany o gotowości zamówienia do odbioru. Informacja do klienta jest przesyłana z systemu ERP.

Na stanowisku POS po wejściu w kafel [Zamówienia i oferty sprzedaży] dostępny jest przycisk [Kompletuj], otwierający okno edycji zamówienia.

Przycisk [Kompletuj] w oknie Zamówienia i oferty sprzedaży
Na podglądzie lub po wyświetleniu na liście ZS kolumny Status realizacji dostępne są nowe statusy realizacji zamówień:

 

  • Do kompletacji – informuje o możliwości rozpoczęcia przygotowywania zamówienia
  • Przygotowane – informuje o pełnej kompletacji zamówienia
  • Przygotowane częściowo – informuje o częściowej kompletacji zamówienia

Po wybraniu przycisku [Kompletuj] zostanie otworzone nowe okno Kompletacja zamówienia z kolumnami:

  • Nazwa artykułu
  • Ilość do wydania
  • Zebrana ilość

 

Czy ten artykuł był pomocny?