Podgląd reklamacji

W celu wyświetlenia dokumentu RLS należy z poziomu listy reklamacji zaznaczyć dokument oraz wybrać przycisk [Podgląd].

Przycisk [Podgląd]
Przycisk [Podgląd]
Z poziomu podglądu dokumentu użytkownik o odpowiednich uprawnieniach może:

  • zobaczyć informacje o przebiegu procesu reklamacyjnego
  • uznać reklamację o statusie Do rozpatrzenia
  • odrzucić reklamację o statusie Do rozpatrzenia, Uznana
  • wydrukować reklamację
Podgląd reklamacji
Podgląd reklamacji

Pod szczegółami dotyczącymi usterki wyświetlone są kolejne etapy realizacji procesu reklamacji w postaci listy wszystkich akcji reklamacyjnych, ich dat oraz statusów dokumentu.

Uwaga
Akcje reklamacyjne nowo zdefiniowane z poziomu systemu ERP prezentowane są z nazwą: Inna akcja.
Przykład
Na stanowisku POS został wystawiony dokument PAR/2019/00006/CB_POS1 na artykuł Krawat granatowy. Kilka dni później na tym samym stanowisku sprzedażowym została zgłoszona reklamacja tego towaru o numerze RLS/2019/00006/CB_POS1 zawierająca żądanie zwrotu pieniędzy.
Reklamacja trafiła do systemu ERP w celu jej rozpatrzenia. W ciągu dwóch tygodni dokument zmienił swój status na Uznana, w związku z czym została wygenerowana korekta całościowa paragonu. Po zwrocie pieniędzy proces reklamacyjny można zamknąć.

Podgląd reklamacji
Podgląd reklamacji

Czy ten artykuł był pomocny?