Zarządzanie widokami

Użytkownik ma dostęp do ustawień wyglądu wybranego okna aplikacji:

Widok Zarządzanie widokami

Okno edycji podzielone jest na dwa obszary:

  • po lewej stronie znajduje się obszar roboczy prezentujący edytowany widok i pozwalający na zmianę położenia poszczególnych elementów
  • po prawej stronie znajduje się menu zawierające listę dostępnych do edycji widoków, listę właściwości zaznaczonego elementu oraz listę elementów dostępnych w ramach wskazanego obszaru widoku
Okno modyfikacji widoku Podgląd artykułu

Dla niektórych widoków (między innymi dla Podgląd artykułu, Szczegóły kontrahenta) obszar roboczy prezentowany jest w postaci siatki.

Obszar roboczy widoku prezentowany w formie siatki
Obszar roboczy widoku prezentowany w formie siatki

Z poziomu okna Zarządzanie widokami dla edytowanego widoku można zmienić widoczność:

  • kafli
  • przycisków
  • zakładek
  • kolumn
  • informacji w szczegółach pozycji dokumentu
  • atrybutów

Istnieje również możliwość zmiany położenie niektórych obiektów (np. kolejność kolumn) w widoku.

Przykład
Aby prezentować na pozycji dodawanego zamówienia sprzedaży dodatkowe informacje, takie jak:

  • Nazwa pozycji
  • Kod pozycji
  • Cena pozycji
  • Cechy pozycji
  • Odwrotne obciążenie

należy w oknie Zarządzanie widokami wykonać następujące kroki:

  • W sekcji Widoki wybrać opcję Zamówienia i oferty sprzedaży -> Nowe zamówienie.
  • W sekcji Właściwości wybrać dla LayoutId opcję SalesOrderViewProductDetails.
  • Wybrać potrzebną do prezentacji właściwość, przykładowo Cena pozycji.
  • Zaznaczyć parametr Widoczność.
Modyfikacja szczegółów pozycji zamówienia

    Czy ten artykuł był pomocny?