Okno Lista transakcji dostępne jest po wybraniu [Raporty i rozliczenia] → [Lista transakcji].
Uwaga
Funkcjonalność jest dostępna tylko we współpracy z terminalem płatniczym Ingenico (dotyczy francuskiej wersji bazy).
![](https://pomoc.comarch.pl/retail/20211/wp-content/uploads/2019/09/RET_RAPROZ_-Kafel-Lista-transakcji.png)
- po jego ponownym uruchomieniu
- na innym stanowisku POS w ramach danego centrum
![](https://pomoc.comarch.pl/retail/20211/wp-content/uploads/2019/09/RET_RAPROZ_Lista-transakcji-kartami-platniczymi.png)
Na liście prezentowane są kolumny:
- Data operacji
- Kod kasjera
- Kwota
- Waluta
- Status – przyjmuje wartości: Płatność, Anulowanie płatności, Zwrot, Anulowanie zwrotu
W górnej części okna znajduje się pole filtra tekstowego umożliwiające przeszukiwanie listy na podstawie kwoty oraz kodu kasjera.
Wyszukiwanie można również zawęzić przy pomocy rozwijalnych filtrów:
- Kwota
- Kasjer
- Waluta
- Status
Z poziomu listy operator posiadający odpowiednie uprawnienie ma możliwość:
- przy pomocy przycisku [Cofnij] – wycofania zrealizowanej kartą płatniczą transakcji. Wycofanie transakcji możliwe jest na każdym stanowisku POS w danym centrum.
- przy pomocy przycisku [Zwrot ręczny] – wycofania transakcji, która nie jest dostępna/zarejestrowana w aplikacji
![](https://pomoc.comarch.pl/retail/20211/wp-content/uploads/2019/09/RET_RAPROZ_Okno-recznego-wycofania-transakcji.png)
Uwaga
Dane z listy transakcji zrealizowanych kartami płatniczymi nie są synchronizowane do systemu ERP.