Aplikacja Comarch POS Agent

W aplikacji Comarch POS Agent możliwa jest konfiguracja usługi Comarch POS Agent. Usługa POS Agent dostarcza aktualne informacje o stanach magazynowych na każdym stanowisku POS, podczas wystawiania dokumentów. Informacje te prezentowane są z uwzględnieniem poszczególnych magazynów.

Aplikacja Comarch POS Agent

Nagłówek aplikacji

W nagłówku aplikacji istnieje możliwość filtrowania listy według wskazanego kodu usługi POS Agent. W tym celu należy przejść do opcji wyszukiwania dla wartości Kod i wybrać przycisk [Pomoc do wartości]. Po jego wybraniu pojawi się okno z możliwością odszukania odpowiedniego kodu.

Funkcja wyszukiwania danego kodu w aplikacji Comarch POS Agent

Po wybraniu przycisku [Start] wyfiltrowana zostanie lista wyników z możliwością zaznaczenia i odfiltrowania danego kodu. Po wybraniu przycisku [Zastosuj] wybrany kod zostanie wskazany w nagłówku aplikacji.

Przykładowy wynik wyszukiwania dla danego kodu w aplikacji Comarch POS Agent

W nagłówku aplikacji użytkownik ma możliwość zdefiniowania nowej konfiguracji, a także modyfikacji ustawień dla danego kodu oraz usunięcia istniejących już ustawień. Aby zdefiniować nowy kod należy wybrać przycisk [Dodaj] lub [Duplikuj] jeżeli powinno nastąpić powielenie już istniejącego.

Definiowanie nowego kodu w aplikacji Comarch POS Agent

Po wybraniu przycisku [Dodaj] w nagłówku pojawi się nowa karta z możliwością określenia poszczególnych wartości w polach:

  • Kod – (pole wymagane) kod POS Agent, zdefiniowany w Konfiguratorze usługi POS Agent w Comarch ERP Auto Update
  • Opis – pole informacyjne, przykładowy opis: POS Agent dla kanału sprzedaży PS1
  • Host – adres IP usługi POS Agent (zdefiniowany w Konfiguratorze usługi POS Agent w Comarch ERP Auto Update. Wartość nieedytowalna, ustawiana automatycznie podczas rejestracji usługi)
  • Port – port usługi POS Agent (zdefiniowany w Konfiguratorze usługi POS Agent w Comarch ERP Auto Update. Wartość nieedytowalna, ustawiana automatycznie podczas rejestracji usługi)
  • Limit czasu porównania stanów – czas (wyrażony w sekundach) potrzebny na wymianę informacji o stanach pomiędzy systemem ERP a POS Agentem
  • Zarejestrowano – określa rejestrację usługi POS Agent u agenta nadrzędnego. Parametr jest zaznaczany automatycznie po zarejestrowaniu usługi.
  • Czas blokady uzgadniania – suma czasu rozpoczęcia uzgadniania oraz limitu czasu porównywania stanów. Jest to znacznik czasu do momentu, gdy zapytanie z Import zamówień sprzedaży zostanie przetworzone (podczas uzgadniania).
  • Limit czasu synchronizacji (ms) – czas potrzebny na całkowitą synchronizację pomiędzy ERP a POS Agent (wyrażony w milisekundach)
Przykład
Jeżeli limit porównywania stanów został określony na 10s, a wymiana stanów magazynowych pomiędzy systemem, a POS Agentem trwała dłużej, to system zakończy synchronizację wykazując w logach timeout.

Po wprowadzeniu wymaganych danych należy dokonać zapisu za pomocą przycisku [Zapisz].

Uwaga
Kod (POS Agent) należy przypisać do kanału sprzedaży w aplikacji Kanały sprzedaży na zakładce Comarch POS (wskazany adapter Comarch POS).

W celu udostępnienia danych na stanowisku POS, należy uruchomić aplikację Comarch POS: Eksport metadanych.

Czy ten artykuł był pomocny?