Niniejszy dokument zawiera instrukcje dotyczące tworzenia i edycji wykazów asortymentów w aplikacji Wykazy asortymentu. Tworzenie wykazów asortymentu polega na przyporządkowaniu listy asortymentu.
Szczegółowy opis aplikacji Wykazy asortymentu, zawierający także opis pól, znajduje się w dokumencie Wykazy asortymentu.
Przyporządkowanie listy asortymentu
- Otwórz aplikację Wykazy asortymentu.
- Wybierz wykaz asortymentu, do którego przyporządkowana ma zostać lista asortymentu.
- Wybierz przycisk [Dodaj] dostępny na standardowym pasku symboli w obszarze roboczym.
- W nowym wierszu tabeli, w kolumnie Lista asortymentu wprowadź identyfikator listy asortymentu oraz ewentualnie okres obowiązywania.
- W celu zapisania dodanej listy na wykazie asortymentu naciśnij przycisk [Zapisz] na standardowym pasku symboli.
Usuwanie listy asortymentu
- Otwórz aplikację Wykazy asortymentu.
- Wybierz wykaz asortymentu, z którego ma zostać usunięte przyporządkowanie list asortymentu.
- Zaznacz wiersz z przyporządkowaniem listy asortymentu, które ma zostać usunięte.
- Wybierz przycisk [Wstaw/Usuń znacznik usuwania] usuwania na standardowym pasku symboli w obszarze roboczym. Wybrany wiersz zostanie oznaczony znacznikiem usuwania.
- Wybierz przycisk [Zapisz] na standardowym pasku symboli, aby potwierdzić usunięcie przyporządkowania listy asortymentu. Wraz wierszem tabeli usunięte zostanie przyporządkowanie listy asortymentu.
Zmiany list i wykazów asortymentu
Aby system mógł załadować zmianę list i wykazów asortymentu, zmiany te muszą zostać przetworzone przez zlecenie przetwarzania w aplikacji Zlecenia przetwarzania. Proces ten można rozpocząć i zakończyć indywidualnie. Umożliwia on np. zakończenie wprowadzania zmian na liście asortymentów, a następnie uruchomienie procesu przetwarzania, dzięki czemu możliwe jest zredukowanie obciążenia przetwarzania.
Instrukcja uruchamiania i zamykania tego procesu znajduje się w dokumentacji Instrukcje: Listy asortymentu w rozdziale Zmiany list i wykazów asortymentu.