Banki

Aplikacja Banki służy do definiowania banków. Aplikacja jest dostępna w module Rachunkowość. W aplikacji dostępne są standardowe przyciski.

Aplikacja Banki

Definiowanie banku

W celu zdefiniowania banku należy:

  • Wybrać przycisk [Dodaj]
  • Uzupełnić pola w głównej sekcji:
    • Bank – pole obowiązkowe, złożone z dwóch części:
      • Kod ISO dla kraju danego banku. Banki są dodawane w ramach wybranego kraju.
      • Identyfikator banku
    • Nazwa – pole obowiązkowe
    • Skrót nazwy
    • Krajowy identyfikator banku ­– numer rozliczeniowy banku
    • Kod SWIFT
    • Kolejny krajowy identyfikator banku – w polu można określić inny krajowy identyfikator banku
    • Adres – adres banku. Po wybraniu przycisku wyświetlone zostaje okno dialogowe, w którym należy podać dane adresowe
    • Centrala banku – jeżeli definiowany bank jest filią, w polu należy określić nazwę centrali banku. Jeden bank nie może być jednocześnie filią i centralą banku
    • Numer PAN – podstawowy numer rachunku (Primary Account Number)
  • Wybrać przycisk [Zapisz]
Okno dialogowe do uzupełnienia danych adresowych banku
Wskazówka

W celu wyszukania z poziomu aplikacji wprowadzonych do systemu banków należy:

  • W polu Bank, w drugim polu, zawierającym identyfikator banku, wybrać przycisk [Pomoc uzupełniania wartości]
  • W otwartym oknie dialogowym wybrać przycisk [Start] bądź wcisnąć przycisk [Enter]. W oknie dialogowym zostanie wyświetlona lista dodanych banków

Dodane banki można również wyszukać otwierając okno dokowane Wyszukiwanie.

 

Czy ten artykuł był pomocny?