Działania

Zakładka [Działania] w menu głównym wyświetla szczegółową listę zaplanowanych działań pracowników.

Działania (widok listy)

W aplikacji istnieje możliwość planowania, potwierdzania, odrzucania i sprawdzania stanu realizacji wizyt handlowych. Lista działań zawiera następujące informacje:

  • Nazwa
  • Pracownik – przedstawia imię i nazwisko lub akronim pracownika, jeśli nie jest podane jego pełne imię i nazwisko
  • Kontrahent – przedstawia nazwę kontrahenta
  • Zaplanowano na – zaplanowany termin wizyty
  • Zrealizowano – faktyczny termin wizyty
  • Status
    • Niepotwierdzona – niepotwierdzona wizyta
    • Potwierdzona – potwierdzona wizyta
    • Anulowana – anulowana wizyta
    • Odrzucona – zakończona i nieukończona wizyta lub zakończona i odrzucona wizyta
    • Wstrzymana – wstrzymana wizyta
    • Zrealizowana – zakończona i ukończona wizyta

Listę działań można przefiltrować przy użyciu czterech filtrów:

  • [Szukaj]  – pole pozwala na filtrowanie listy według nazwy wizyty, imienia lub nazwiska pracownika oraz kontrahenta
  • [Status]  – pozwala na filtrowanie listy według statusu wizyty. Możliwe statusy to: niepotwierdzona, potwierdzona, anulowana, odrzucona, wstrzymana i zrealizowana
  • [Planowana data] – pozwala na filtrowanie listy według planowanej daty wizyty
  • [Data realizacji] – pozwala na filtrowanie listy według daty realizacji wizyty
Działania (widok listy): Filtrowanie według daty

Listę działań można również posortować rosnąco lub malejąco, opcje dostępne pojawia się po kliknięciu na nazwę kolumny, według jednej z poniższych:

  • Nazwa
  • Pracownik
  • Kontrahent
  • Zaplanowane na
  • Zrealizowano
  • Status

Podgląd działań

Podgląd wizyt jest możliwy z poziomu zakładki [Działania]. Podniesienie działania w celu podglądu szczegółów odbywa się niezależnie od jego stanu.

W większości przypadków realizacja działań odbywa się w aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż.

Podgląd działania

Widok poglądu wizyty prezentuje nazwę wizyty i jej status, datę i godzinę zaplanowanego działania, numer dokumentu, nazwę kontrahenta i jego adres prezentowany na mapie Google, typ wizyty i czas trwania oraz elementy wizyty.

Potwierdzanie i odrzucanie działań

Potwierdzenia bądź odrzucenie danej wizyty jest możliwe na dwa sposoby:

  • z poziomu podglądu szczegółów danej wizyty; przy statusie wizyty są dostępne dodatkowe opcje [Potwierdź] [Odrzuć] 
Potwierdzanie lub odrzucanie działania z poziomu podglądu działania
  • z poziomu listy działań; po zaznaczeniu checkboxa przy danej wizycie pojawią się dodatkowe opcje: [Potwierdź wizyty] [Odrzuć wizyty] 
Potwierdzanie lub odrzucanie działań z Listy działań

W aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie możliwa jest edycja statusu działań:

  • wizyta niepotwierdzona może być potwierdzona lub odrzucona
  • wizyta potwierdzona może być odrzucona

Planowanie działań

Działania w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie można planować z poziomu zakładki [Działania]. Więcej informacji na temat planowania działań w Comarch Mobile Zarządzanie znajduje się TUTAJ.

Czy ten artykuł był pomocny?